اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره وبلاگ‌نویسی دانشجویان بسیجی کرمان

16 دانشجوی بسیجی کرمان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیین اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی دانشجویان بسیجی کرمان 16 دانشجوی بسیجی کرمان تجلیل شدند.

16 دانشجوی بسیجی کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی دانشجویان بسیجی استان کرمان از 16 شرکت کننده برتر تجلیل به عمل آمد.

محمدعلی خدادادپور مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در این آیین گفت: در مجموع 380 وبلاگ در دومین جشنواره دانشجویان بسیجی استان کرمان به ثبت رسیده است که 120 وبلاگ به دور پایانی راه یافتند.

وی عنوان کرد: بعد از بررسی‌ها و داوری‌های به عمل آمده 16 وبلاگ به عنوان برتر مشخص و از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

خدادادپور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد شناخت دشمن و راه‌های مقابله با آن ابراز داشت: به گفته رهبری مهم‌ترین مسئله برای مقابله با دشمن ابزار است.

وی افزود: بهترین ابزار کنونی دشمن استفاده از فضای سایبری است که مصداق بارز آن را در فتنه سال 88 دیدیم و مهم‌ترین عامل در فعالیت‌های ضدانقلابی،‌ فضای مجازی بود.

خدادادپور بیان داشت: در جریان بیداری اسلامی نیز بهترین عامل انسجام فضای سایبری است و ما نیز می‌توانیم از این زمینه استفاده ببریم.

وی تصریح کرد: در فضا و اوضاع و احوال کنونی نمی‌توان به خودمان اکتفا کنیم هر دانشجو باید حداقل 10 فرد دیگر را با فعالیت‌های وبلاگ‌نویسی حتی در مسائل علمی آشنا سازد.

خدادادپور گفت: هر فردی که در این عرصه بر آگاهی و بصیرت دیگری بیفزاید، اجرا و مزد مضاعفی دارد.

وی موضوع‌شناسی، زمان‌شناسی و مخاطب‌شناسی را مورد تأکید قرار داد و اذعان داشت: از مسائل حیاتی که در این زمان مورد توجه دوست و دشمن قرار دارد، انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان بیان داشت: مأموریت اساسی و کلیدی ما نیز در حال حاضر در فضای مجازی انتخابات است، دشمن چند ماه است که تبلیغات سوء خود را آغاز کرده تا ملت ایران را نسبت به انقلاب و انتخابات مأیوس کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول