اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های کرمان:

پیگیری تخلفات شرکت‌های حمل و نقل در دستور کار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: در سال جاری تمهیداتی برای حمل و نقل مطلوب‌تر محصولات جالیزی ‌جنوب کرمان اجرا می‌شود که رسیدگی فوری به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل در کمیسیون ماده 12 در دستور کار است.

پیگیری تخلفات شرکت‌های حمل و نقل در دستور کار است

مسعود جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به منظور برنامه‌ریزی بهینه و مطلوب حمل و نقل محصولات جالیزی مناطق جنوبی استان کرمان در فصل برداشت محصول برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت.

جمیلی عنوان کرد: همچنین به منظور رفع معضلات احتمالی حمل و نقلی قبل از فرا رسیدن فصل برداشت‌، تصمیمات لازم در حوزه حمل و نقل با حضور مسئولان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان و تشکل‌های صنفی کارفرمایی و کارگری بخش حمل و نقل جاده‌ای استان اتخاذ شد.

وی بیان داشت: رفع ریشه‌ای مشکلات حمل و نقل محصولات جالیزی مناطق جنوبی استان کرمان نیازمند برنامه‌ریزی در سطوح کلان کشور و بین‌دستگاهی است که در این راستا اهتمام مسئولان تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل نیز بیش از پیش الزامی است.

جمیلی با اشاره به اینکه مشکلات مرتبط با محصولات جالیزی در حیطه وظایف و اختیارات دستگاه‌های متعددی است، افزود‌: عدم هماهنگی لازم میان مدیریت کشت و مدیریت بازاریابی و همچنین مدیریت حمل و نقل ‌از جمله دلایل به وجود آمدن معضلات بحث محصولات‌ کشاورزی منطقه جنوب به شمار می‌روند.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان خاطر‌نشان کرد: در سال جاری تمهیداتی برای حمل و نقل مطلوب‌تر محصولات جالیزی ‌جنوب اجرا می‌شود که رسیدگی فوری به تخلفات شرکت‌های حمل و نقلی در کمیسیون ماده 12 در دستور کار است.

وی گفت: هماهنگی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمان برای تأمین سوخت به موقع ناوگان باری‌، پیگیری رفع مشکل آب پایانه جیرفت‌، برخورد جدی با مزاحمان و افرادی که به صورت غیر‌متعارف رانندگان کامیون را وادار به حمل محصولات خود می‌کنند، نظارت مستمر بر نرخ کرایه‌ها و ... از این جمله هستند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول