اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

معیار درستی حرکت انقلاب عصبانیت استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: معیار درستی و حرکت صحیح نظام و ملت ایران عصبانیت استکبار جهانی است که مردم ما در 22 بهمن غیظ و خشم آنها را برانگیخته است.

معیار درستی حرکت انقلاب عصبانیت استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور صبح امروز در نشست مسئولان ستاد دهه فجر با استاندار اردبیل اظهار داشت: حضور گسترده مردم پیام روشن و آشکاری برای دشمنان داشت چرا که ملت ما با الهام از فرموده معمار کبیر انقلاب حفظ نظام را از نماز نیز واجب‌تر می‌دانند و در یوم‌الله 22 بهمن با حضور در صحنه در دفاع از انقلاب و حاکمیت اسلام سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به پیام دیگر انقلاب اسلامی، خطاب به دوستداران انقلاب و اسلام گفت: این پیام، پیام حضور همیشه در صحنه به عنوان یک مطالبه دینی است به گونه‌ای که مردم در اطاعت از ولی امر مسلمین در قالب امر جامع و مصلحت عمومی در صحنه حاضر شده و دفاع از ولایت و اسلام را به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیام روشن راهپیمایی 22 بهمن را خطاب به دشمنان خنثی شدن تبلیغات و توطئه‌های رنگارنگ آنها برشمرد و افزود: با این حضور که قدر‌دان آن هستیم دشمنان مأیوس و دوستداران نظام خوشحال شدند.

نظر‌پور با یادآوری نقش رهبری و ولایت در شکست دشمنان و معاندان نظام خاطرنشان کرد: عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در کنار عنایت الهی تبعیت از ولایت فقیه است که سبب شده زهر تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن از بین برود.

این مسئول از ولایت به عنوان رکن اصلی انقلاب یاد کرد و گفت: افتخار بزرگ ملت ایران آن است که در تبعیت از ولایت اسباب خنثی‌شدن توطئه دشمنان را مهیا  کرده‌اند و با پشتیبانی از این حقیقت انکار‌ناپذیر تو‌دهنی بزرگی به نظام توطئه غرب و شرق زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل حضور پرشور و نشاط و وحدت آفرین جوانان را در راهپیمایی 22 بهمن امسال نوین یک حرکت بی‌نظیر تاریخی توصیف کرد و افزود: ملت ما به رغم تلخ کامی‌ها و تحریم‌ها و تحمل مشکلات چه در زمان ورود امام راحل و چه بدرقه آن حضرت به مثابه پدری دلسوز و قائدی بزرگ در صحنه حاضر شده و رمز و رموز پیوند با ولایت و تبعیت از این آرمان را نشان دادند.

نظر‌پور بیان داشت: دنیا امروز از توسعه و گسترش این اندیشه به شدت نگران است و در کلام خود به این امر اذعان دارند که مادام تبعیت از ولایت در سرزمین ایران به عنوان صراط مستقیم وجود دارد آنها نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تکمیل کننده این صحنه با شکوه را در یوم‌الله 22 بهمن حضور در پای صندوق‌های رای در 12 اسفند اعلام کرد و اظهار داشت: نعمت بزرگی که امروز در سایه ولایت‌مداری و حاکمیت اسلام نصیب ملت ایران شده سابقه و دیرینه نداشته است و این ملت به یقین این اسباب را مایه اعتلای نظام و بیمه شدن آن در مقابل توطئه‌های دشمنان می‌دانند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول