اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان خبر داد

افتتاح و توسعه چند پروژه درمانی در کاشان

خبرگزاری فارس: سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان از افتتاح، توسعه و ترمیم چند پروژه درمانی در این بیمارستان خبر داد.

افتتاح و توسعه چند پروژه درمانی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مهرداد حسین‌پور اظهار داشت: در دهه فجر چهار پروژه آموزشی، درمانی، توسعه و ترمیم و دو پروژه درمانی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح بخش‌های گفتار درمانی و نورو الکترو فیزیولوژی (نوار مغزی) در بیمارستان شهید بهشتی کاشان عنوان کرد: این دو بخش با هزینه در حدود یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه راه‌اندازی شده است.

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: بخش‌های شیمی درمانی، توان‌بخشی قلب، اکو و تست ورزش و تریاژ اطفال با هزینه بیش از یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه توسعه یافت.

حسین‌پور در ادامه عنوان کرد: با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات و امکانات در این پروژه‌های درمانی سعی شده بیشترین بازدهی و سهولت دسترسی برای مردم فراهم شود.

این مسئول با اشاره به افزایش بخش شیمی درمانی از چهار تخت به شش تخت در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خاطر نشان کرد: بخش‌های توانبخشی قلب، اکو و تست ورزش و تریاژ اطفال ضمن گسترش فضای مناسب آموزشی و درمانی، ترمیم و بازسازی شدند. 

انتهای پیام/ن۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول