اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بسیج همانند مزرعه بدون حصار است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج همانند مزرعه بدون حصار است.

بسیج همانند مزرعه بدون حصار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی عصر یکشنبه در جمع بسیجیان شهر گرگان اظهار داشت: در مزرعه بسیج همه آحاد ملت و همه کسانی که همراه با نظام هستند جای دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول سپاه و بسیج از سه سال پیش شروع شده، خاطرنشان کرد: در این طرح رویکرد بسیج در عضوگیری با قبل تفاوت‎های زیادی دارد و عضویت‎ها در قالب بسیجی بالقوه، بالفعل، عمومی و فعال تعریف می‎شود و ملاک بسیجی بودن تنها داشتن کارت بسیج نیست.

کریمی افزود: سلیقه‎ای عمل کردن در بسیج را اصلاً نمی‎پسندیم و اگر فرمانده بسیجی چنین با مسائل برخورد کرد قطعا قابل اصلاح است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: یکی دیگر از برنامه‎های ما در اجرای طرح تحول بسیج این است که اقداماتی انجام شود تا سلایق کنار گذاشته شود و همه بتوانند به فرماندهان بسیج اعتماد کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‎های علمی در بسیج خاطرنشان کرد: بعد از آموزش و پرورش سپاه بالاترین هسته علمی را داشته است.

کریمی بیان داشت: برخلاف ذهنیتی که وجود دارد در خصوص ظرفیت‎های عملی در بسیج اکثر بسیجیان و کسانی که هسته بسیج را تشکیل می‎دهند تحصیل کرده هستند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مراکز علمی و پژوهشی در بعد نرم افزاری و سخت افزاری در بسیج وجود دارد و هر کسی می‎تواند در این مراکز ایده‎های خود را به تولید انبوه برساند.

وی متذکر شد: در تعریف جدید از سازمان‎ بسیج کسانی که علاقمند هستند می‎توانند عضو هسته علمی شوند و فعالیت‎های خود را در قالب همایش و نمایشگاه به اجرا بگذارند.

کریمی با بیان اینکه رویکرد بسیج نظامی نیست اذعان داشت: بسیج یک نیروی ناشناخته و پرتوان است که در همه عرصه‎‎ها بهداشت، فرهنگ، اجتماع و .. فعالیت دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول