اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر:

جبهه کفر علیه انقلاب اسلامی بسیج شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار پیرانشهر گفت: امروز جبهه کفر با تمام قدرت برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی بسیج شده است.

جبهه کفر علیه انقلاب اسلامی بسیج شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر، اروج مجاهدی در آیین یادواره شهدای منگور در پیرانشهر اظهار داشت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان قهرمان ایران اسلامی در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی بود و تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان در سایه رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) سبب شکل‌گیری و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: امروز نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری ولایت فقیه در جامعه از نعمات بزرگ خداوندی است که نزد ما به ودیعه گذاشته شده و وظیفه داریم با پیروی و تبعیت از دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب در حفظ ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

این مسئول اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب از اسارت‌های گذشته رها و به سوی قله‌های سعادت هدایت شده‌ایم.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا ضامن حفظ جوانان در برابر هجوم فرهنگی و سیاسی دشمن خواهد بود، تصریح کرد: نشر ارزش‌هایی نظیر ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان ضروری است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همراه کردن نسل سوم کشور با افکار شهیدان یک وظیفه همگانی است.

این مسئول خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه، بلکه یک تکلیف است و باید نسبت به انجام این رسالت مهم اهتمام داشته باشیم چرا که خود این عمل سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه می‌شود.

فرماندار پیرانشهر ادامه داد: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران سبب استقلال و شکوفایی این کشور شده است.

مجاهدی وجود رهبری الهی و فرزانه، حضور و مشارکت گسترده، اتحاد مردم و متصل شدن به ولایت فقیه را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که این وحدت، اقتدار و آگاهی پابرجا باشد، دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌توانند به مملکت اسلامی ما آسیبی برسانند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، افرادی اصلح را انتخاب کرده و بار دیگر به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول