اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا:

رسالت بسیج تلاش مضاعف در عرصه‌های علمی و پژوهشی است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا گفت: رسالت نیروهای بسیجی تلاش مضاعف در عرصه‌های علمی و پژوهشی است.

رسالت بسیج تلاش مضاعف در عرصه‌های علمی و پژوهشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی بعد از ظهر امروز در جمع  مدیران و کارکنان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث رشد و پویایی در عرصه‌‌های گوناگون شده و جوانان ایران اسلامی بهترین الگو و سرمشق برای جوانان جهان هستند.

وی با اشاره به نقش فرهنگ بسیج در موفقیت‌های کشور افزود: در تمام موفقیت‌های مهم و استراتژیک کشور نقش بسیج چشمگیر است و این ایده‌ها و تفکرات باعث ارتقا و توانمندی های کشور در تمام عرصه‌ها شده است.

رضوانی در ادامه یادآور شد: نیازهای علمی، پژوهشی و صنعتی در کشور با حضور بسیجیان و همت دانشمندان بسیجی برطرف می‌شود و خلاقیت و نوآوری و اختراعات نو و جدید از کارهای مهم بسیج در مراکز تحقیقاتی است.

وی با بیان اینکه امروز رسالت نیروهای بسیجی تلاش مضاعف در عرصه‌های علمی و پژوهشی است، اضافه کرد: حضور پایگاه‌های مقاومت در مراکز علمی و تحقیقاتی بیانگر توجه بسیج به امر خلاقیت و حمایت از جوانان مبتکر و خلاق است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی  سپاه عاشورا همچنین گفت: ملت بزرگ ایران در 33 سال گذشته در امتحانات بزرگ حضور یافته و پیروز این امتحانات بزرگ بوده‌اند.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی مظهر قدرت، اقتدار و صلابت ملت ایران است و حضور پرشور و گسترده و انتخاب نمایندگان اصلح از وظایف مهم و حساس ملت است.

رضوانی حضور بسیج در عرصه تولید و استقلال صنفی را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: حضور بسیج در کارخانجات باعث قدرت و توانمندی کارخانجات شده و در سال جهاد اقتصادی شاهد نمایش قدرت و اقتدار توسط کارگران عزیز در کارخانجات و مراکز تولیدی بوده‌ایم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول