اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

در سبد دشمن چیزی برای مقابله با ایران وجود ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: در سبد دشمن هیچ چیز برای مقابله با ایران وجود ندارد.

در سبد دشمن چیزی برای مقابله با ایران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی عصر یکشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‎های بسیج شهر گرگان با اشاره به گزینه‎های پیش روی استکبار برای مقابله با ایران اسلامی اظهار داشت: تحریم یکی از گزینه‎هایی است که استکبار جهانی همیشه برای مقابله با ایران اسلامی در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: تحریم‎هایی که این روزها از آن بسیار سخن به میان می‎آید و حتی برخی از دوستان انقلاب را نگران کرده، چیز جدیدی نیست و از سال 1357 کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا دستور تحریم ایران را صادر کرده و تاکنون هر رئیس جمهوری در آمریکا بر سر کار آمد همین رویه را در پیش گرفته است.

غلامی با اشاره به افتخارات ایران در مسئله هسته‎ای خاطر نشان کرد: زمانی که علی لاریجانی دبیر شورای امنیت ملی کشور بود، نقل می‎کرد برای اتمام مسئله هسته‎ای ایران نیاز به یک قطعه داشتیم که انحصار آن تنها در دست سه کشور از جمله چین بود برای همین با این کشور برای واردات این قطعه به مذاکره نشستیم که چینی‎ها در این مذاکره گفتند که این قطعه را به شما نمی‎دهیم چرا که شما در تحریم هستید و شما حتی نمی‎توانید آن را بسازید چون نسخه ساخت آن تنها در انحصار سه کشور بوده و دسترسی به آن برای شما محال است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: به لطف خدا و همت دانشمندان هسته‎ای آنها بدون اینکه نمونه این قطعه را دیده باشند آن را ساختند و مسئله هسته‌ای ایران با همه تحریم‎ها راه افتاد و امروز به افتخارات عظیمی در این مسئله نائل شده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه تحریم‎ دشمن چیز جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران نیست، اذعان کرد: با هدایت و هوشیاری مسئولان نیز از این مرحله با موفقیت عبور خواهیم کرد.

غلامی یادآور شد: زمانی دشمن ما را در مسائل نظامی مورد تحریم قرار داد و به فضل خدا امروز در تهیه سلاح‎ و محصولات نظامی به خودکفایی رسیده‎ایم و بسیاری از این تجهیزات نظامی ما در بازارهای جهانی مشتری دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن در خصوص تحریم نفتی ایران مانور می‎دهد، بیان کرد: این تهدید نیز برای ایران چیز جدیدی نیست و زمانی استکبار منطقه خلیج‌فارس را ناامن کرده بود و کشوری حاضر نبود نفت ما را در خلیج فارس بخرد و در آن شرایط که ایران در وضعیت سختی به سر می‎برد نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه گزینه بعدی آمریکا برای مقابله با انقلاب ایران حمله است، تصریح کرد: این گزینه نیز در سبد آمریکا خاصیتی ندارد چرا که قبلا آن را مصرف کرده و علاوه بر آن تجربه تلخی که در حمله به افغانستان و عراق به دست آوردند شرایط بد اقتصادی را برای کشورهای اروپایی و آمریکا رقم زد به همین دلیل این گزینه خاصیت خود را از دست داده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول