اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان:

12 اسفند خاری بر چشم دشمن خواهد بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان گفت: مشارکت حداکثری مردم در 12 اسفند ماه خاری بر چشم دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

12 اسفند خاری بر چشم دشمن خواهد بود

آیت‌الله علی اکبر قره‌باغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در تاریخ 12 اسفند سال جاری یک بار دیگر حماسه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد اظهار داشت: ملت بزرگ و فهیم کشورمان با حضور پای صندوق‌های رای باری دیگر بر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خط  بطلان خواهند کشید.

وی تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی از موقع پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تفرقه بین ملت، ملت و دولت بود ولی ایرانیان در برهه‌های مختلف یک بار با شرکت کردن در راهپیمایی، یک بار از طریق حضور در انتخابات و باری دیگر به وسیله حمایت از سیاست‌های نظام در به دست آوردن فناوری‌های مختلف همدلی خود فریاد زده‌اند از این رو انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماه آینده باری دیگر موجب شکست دشمن خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود ادامه داد: مقام معظم رهبری در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب در همه زمینه‌ها برای مجد و عظمت کشورمان راهنمایی کرده‌اند و مواردی که ملت ایران به فرمایشات ایشان لبیک گفته‌اند به فجر و پیروزی رسیده‌اند از این رو می‌طلبد در انتخابات پیش‌رو حضور موثر داشته باشند.

وی بر لزوم انتخاب اصلح در این انتخابات تاکید کرد و گفت: هر یک رای که توسط فردی در صندوق‌ها ریخته می‌شود در رقم خوردن سرنوشت کشورمان تاثیر  فراوانی دارد چه‌بسا از تجمیع این آراء افراد متعهد، کاردان و مقید به ارزش های اسلامی راهی مجلس شورای اسلامی شوند پس می‌طلبد اقشار مختلف جامعه به اهمیت آرای خود در تعیین سرنوشت کشورمان به نحو مطلوب وقوف پیدا کنند.

این مسئول با خطاب قرار دادن کاندیداها گفت: این انتظار از کاندیداها وجود دارد با توجه به توان و حوزه اختیارات خود همچنین با لحاظ استعدادهای طبیعی و ابزارهای قانونی موجود نسبت به ارائه طرح و برنامه مبادرت کنند تا چنانچه در انتخابات پیش‌رو موفق شدند در شکل گرفتن آینده استان و در وهله بالاترکشور به اندازه قابل توجهی تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول