اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه سنندج:

هدف دشمن تلاش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه سنندج گفت: تمام تلاش دشمنان سیاه‌نمایی عملکرد نظام در این منطقه برای جلوگیری از مشارکت و حضور مردم در انتخابات 12 اسفندماه امسال است.

هدف دشمن تلاش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث رمضان‌زاده ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ماموستایان اهل سنت شهرستان سنندج با اشاره به مسئله سیاسی انتخابات و اهمیت آن در فضای داخلی کشورمان، اظهار داشت: مسئله انتخابات به دلیل اهمیت بالای آن بازخورد موثر جهانی دارد.

وی در ادامه به رسالت مهم و خطیر علما و روحانیون در آگاه‌سازی افکار عمومی در بحث انتخابات و صحنه‌های سیاسی اشاره کرد و افزود: علما و روحانیون سرمنشا پیروزی انقلاب اسلامی بودند و با توجه به تاثیرگذاری آنها در بین مردم می‌توانند در این شرایط نیز مهم و موثر باشند.

جانشین فرمانده سپاه سنندج در ادامه نقش روحانیون اهل سنت در آگاه‌سازی و روشنگری افکار عمومی با توجه به جایگاه اجتماعی حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: با توجه به حساسیت انتخابات امسال و تهدیدات و تحریم‌های استکبار جهانی و موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و تاثیر این انتخابات بر منطقه می‌طلبد روحانیون نقش پررنگ‌تری نسبت به گذشته داشته باشند.

رمضان‌زاده خیزش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را نشات گرفته از انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم این کشورها نیز با دستیابی به خودباوری و وجود روحیه استکبار ستیزی ادامه‌دهنده راه ملت بزرگ ایران هستند

وی در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در ایجاد فضای تبلیغاتی کاندیداها و فضای سالم انتخاباتی گفت: روحانیون و علمای منطقه در سخنرانی‌ها باید سعی کنند مردم را با نحوه مشارکت در امر انتخابات و شناخت از کاندیدای اصلح و مدافع منافع عمومی و مردم آشنا کنند.

وی گفت: عرصه انتخابات فرصتی برای حضور ملت ایران در صحنه سیاسی و خنثی‌سازی توطئه و تهدیدات دشمنان است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سنندج در ادامه رعایت اخلاق انتخاباتی با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی از سوی هواداران کاندیداها و خودداری از تخریب و رعایت حریم حقوقی سایرین را از منشورهای اخلاقی انتخابات عنوان کرد.

رمضان‌زاده در پایان بر داشتن بصیرت و دقت و حضور یکپارچه مردم کشورمان همچون گذشته در انتخابات امسال و اثبات شور و شعور خود به جهانیان تاکید کرد.

در این جلسه روحانیون اهل سنت در مورد مسائل مختلف از جمله تبیین مسایل نامعلوم جریان وهابیت و ترور شخصیت روحانیون منطقه و نتیجه اقدامات دستگاه قضایی و شناسایی عوامل ترور، صدور مجوز چاپ کتب اهل سنت از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رسیدگی به امورات حوزه‌های علمیه اهل سنت در مناطق دوردست و عملی کردن وعده‌های مسئولان به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول