اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 23

انتخاباتی سالم و بانشاط دشمن را سرشکسته می‎کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: انتخاباتی سالم، بانشاط، قانون‎گرا و انتخاب افراد اصلح دشمن را سرشکسته، زبون و ناامید می‎کند.

انتخاباتی سالم و بانشاط دشمن را سرشکسته می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری و بصیرت سیاسی سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه هنوز مرکز فتنه جریان 88 از بین نرفته است، اظهار داشت: زمان پیامبر اکرم (ص) و بعد از آن نیز این فتنه‎ها بوده با توجه به اینکه امام علی (ع) می‎گفت قرآن ناطق منم ولی عوام و فریب‎خوردگان قبول نمی‎کردند و به ایشان می‎گفتند اگر دستور خودتان را پس نگیرید شما را هم می‎کشیم.

وی تصریح کرد: یکی از معجزات انقلاب اسلامی این است که در این کشور ولایت فقیه حاکم است و این تبلیغاتی که علیه جمهوری اسلامی ایران می‎شود هزار برابر علیه کشورهای دیگر جهان صورت می‎گیرد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خاطر نشان کرد: امام (ره) فرمود ما در جنگ انقلاب‎مان را به جهانیان صادر می‎کنیم و جایگاه انقلاب ما، جایگاه انقلاب نبی اکرم است. نبی اکرم توسط سلمان فارسی به مردم گفت در آینده انقلابی در ایران رخ خواهد داد که ادامه‌دهنده انقلاب ماست و همه ائمه اطهار آدرس این انقلاب را به مردم نوید دادند.

بابایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، با تمام تحریم‎ها تبدیل شده به آمال و آرزوهای مردم جهان و منطقه تصریح کرد: انقلاب در جهان شروع شده و فرمانده این انقلاب اسلامی نیز مقام معظم رهبری است و انقلاب ما به یک الگو تبدیل شده و دشمن در وضعیت وحشتناک قرار گرفته، مردم علیه حکومت‌های استکباری قیام کردند، مواظب دشمن باشید که می‎خواهد هر کاری کند که ما به صورت الگو نباشیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: دشمن از بهانه انتخابات می‎خواهد علیه ایران اسلامی استفاده کند و شرکت حداقلی مردم در انتخابات و حضور مردم را به صورت حداقلی می‎خواهد تا به جهانیان اعلام کند که در داخل ایران درگیری است و بعد تجمع جهانی و جنگ علیه ایران اسلامی صورت گیرد، زهی خیال باطل است، پس وظیفه ما است که اثرات شرکت مردم و حضور حداکثری مردم را با دست به دست هم دادن فراهم کنیم.

بابایی خاطر نشان کرد: مواظب باشیم ناامنی روز انتخابات و بعد انتخابات را با تلاش و آگاهی مردم غیورمان جلوگیری کنیم و انتخاباتی سالم، بانشاط، قانون‎گرا و انتخاب افراد اصلح را به مجلس بفرستیم تا دشمن سرشکسته و زبون و ناامید شود.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حاکی از پایبندی بیش از پیش آنان به نظام جمهوری اسلامی بود، خاطر نشان کرد: در راهپیمایی این روز مهم شاهد حضور توده‌های مختلف مردم بودیم که برای ادای دین خود به شهدای گرانقدر و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب آمده بودند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اذعان داشت: مدیران و مسئولان به پاس قدردانی از این مشارکت گسترده مردم باید با خدمت‌رسانی بیش از پیش رضایتمندی ولی نعمتان خود را جلب کنند.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول