اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

هدف دشمن مخدوش کردن انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: اکنون دشمن با توجه به شکستی که در 22 بهمن خورد،‌ سعی و تلاش دارد تا انتخابات مجلس نهم را مخدوش کند.

هدف دشمن مخدوش کردن انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جمع نمایندگان فرماندار در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور گسترده مردم ریگان در راهپیمایی 22 بهمن قابل تقدیر است و این حضور باشکوه مشت محکمی را به دهن استکبار جهانی زد.

وی افزود: اکنون دشمن با توجه به شکست سختی که از راهپیمایی 22 بهمن خورده است،‌ سعی و تلاش دارد تا انتخابات مجلس نهم را مخدوش کند.

برزنگ با بیان اینکه حضور چشمگیر مردم در انتخابات چشم دشمنان را کور می‌کند، ابراز داشت: دشمن با توجه به رشد علمی و اقتصادی ایران دست به هیاهو علیه ما می‌زند که این امر نشانگر ناامیدی و یاس آنهاست.

وی تصریح کرد: اگر فتنه سال 88 روی نمی‌داد، ما نمی‌توانستیم، دوست و دشمن خود را شناسایی کنیم.

فرماندار ریگان افزود: درایت و مدیریت استثنائی در کشور و فهم و شعور و آگاهی مردم در 9 دی مشت محکمی را به دهان استکبار زد و به همین علت سعی می‌کند در انتخابات تمام مسائل را جبران کند.

برزنگ با اشاره به انتخاب نمایندگان فرماندار برای صندوق‌های اخذ رای در شهرستان ریگان گفت: افرادی که در این زمینه انتخاب شده‌اند، توانایی مدیریت یک حوزه انتخابیه را دارند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار باید فعالیت‌های انتخاباتی را مورد توجه جدی قرار دهند تا بتوانیم زمینه پرشور انتخابات در ریگان را فراهم کنیم.

برزنگ از وجود 45 صندوق اخذ رای در ریگان خبر داد و افزود: برای تمام افرادی که در جمع‌آوری آرا مشارکت دارند، کارت شناسایی صادر می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول