اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سمنان خبر داد

تقویت گشت‏های پلیس در سمنان/امنیت برای مردم محسوس می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان از تقویت گشت‏های پلیس در این استان خبر داد و گفت: با تدابیر اندیشیده شده، وجود امنیت برای مردم سمنان محسوس می‏شود.

تقویت گشت‏های پلیس در سمنان/امنیت برای مردم محسوس می‏شود

محمدرضا میرزایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این زمینه اظهار کرد: امنیت یکی از پیش ‏شرط‏های توسعه محسوب می‏شود و در استان سمنان پلیس تمام تلاش خود را به کار می‏گیرد تا امنیت پایدار برقرار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیتی پایدار می‏ماند و در جامعه قدرت می‏گیرد که مردم در تولید آن نقش داشته باشند، ادامه داد: همراهی مردم در این زمینه بسیار مهم و حیاتی است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در برهه کنونی دیگر نقش تعیین‏ کننده و بسیار مهم مشارکت آحاد جامعه در تولید امنیت بر هیچ کس پوشیده نیست و امنیت در حقیقت به عنوان یک محصول اجتماعی مورد انتظار همه افراد اجتماع مدنظر قرار می‏گیرد.

میرزایی امنیت پایدار و مطلوب را دارای ویژگی‏هایی بیان کرد و گفت: این نوع امنیت در اصل به دست خود مردم ایجاد می‏شود و پلیس هدایت‏گر و ناظر بر آن است.

وی افزود: امنیت در جهان امروز یکی از اساسی‏ترین و ابتدایی‏ترین نیازهای جامعه بشری است و باید همواره تقویت آن مورد نظر قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه اگر در جامعه‏ای امنیت به خطر بیفتد و مسئولان نتوانند فضایی امن و راحت برای مردم فراهم آورند مشکلات بسیاری ایجاد خواهد شد، ادامه داد: یکی از بارزترین این مشکلات این است که در چنین وضعی همه برنامه‏ها و طرح‏های دولت‏ها برای توسعه جامعه دستخوش تحولاتی نامطلوب می‏شود.

وی یادآور شد: مردم باید نقش تعیین ‏کننده و سرنوشت‏ساز خود را در تولید امنیت به عنوان یک محصول اجتماعی بشناسند و همراه و همکار دستگاه‏های امنیتی و انتظامی باشند تا بتوان در سایه آن خدمات مطلوبی ارائه داد.

میرزایی اضافه کرد: در هر صحنه از انقلاب و در سال‏های گذشته هر جا که مردم ورود پیدا کردند، توطئه‏ها و فتنه‏های استکبار جهانی و دولت‏های غربی ضد انقلاب اسلامی خنثی شده است.

وی نمونه بارز نقش مشارکت مردمی در مأیوس ساختن دشمن را در وقایع 9 دی ماه 88 دانست و خاطرنشان کرد: مردم در این روز با حضور جاودانه خود در صحنه انقلاب و پیروی از فرامین فرمانده کل قوا و ولی‌امر مسلمین جهان، بساط فتنه‏گران را از جامعه برچیدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان هم‌چنین سهم و نقش پلیس را در راستای ارتقای جامعه، کمک به توسعه کشور و رشد شاخص‏های امنیتی بی‏بدیل خواند.

میرزایی با بیان اینکه بدون شک نیروی انتظامی در این زمینه جایگاهی بی‎‏نظیر دارد و عامل تأمین امنیت در جامعه است، از تقویت و هدفمند ساختن گشت‏های انتظامی در استان سمنان خبر داد.

وی ادامه داد: این گشت‏ها به منظور افزایش احساس امنیت در استان سمنان تقویت می‏شوند و با برنامه پیش خواهند رفت.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول