اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت / 42

احداث 5 مرکز فرهنگی و هنری در سمنان

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان از احداث پنج مرکز فرهنگی و هنری در استان سمنان با تایید سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به این استان خبر داد.

احداث 5 مرکز فرهنگی و هنری در سمنان

عباس رهی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به پروژه‏های مهم سفر رهبر انقلاب به استان سمنان، به بررسی روند اجرا و اعتبارات اختصاص یافته به این طرح‏ها در استان پرداخت.

وی در این زمینه از احداث پنج مرکز فرهنگی و هنری و همچنین پنج هنرستان و دبیرستان کار و دانش در استان سمنان با تایید در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

استاندار سمنان اعتبار اختصاص یافته به اجرای این طرح‏ها را 13 میلیارد تومان اعلام کرد و آنها را در رشد فرهنگی و آموزشی استان سمنان بسیار تاثیرگذار دانست.

رهی در ادامه به اجرای طرح احداث تصفیه‏خانه آب شهر گرمسار مصوب سفر رهبری با اعتبار 11 میلیارد تومان به عنوان یکی از مصوبه‏های اصلی مورد نیاز مردم خبر داد.

وی گفت: در راستای انجام سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان سمنان، طرح بهسازی و تعریض سه‏راهی زیدر به بیارجمند در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه تصویب شد.

استاندار سمنان ادامه داد: این مصوبه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 200 میلیون تومان به مرحله اجرا درآمده است و در ایمن‏سازی سفر مسافران تاثیر قابل توجهی دارد.

رهی همچنین به تصویب و اجرای مصوب احداث راه دسترسی به معادن در منطقه چاه شیرین دیان در استان سمنان اشاره کرد و اعتبار اجرای این طرح را 7 میلیارد تومان اعلام کرد.

سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان سمنان در فاصله روزهای 17 تا 21 آبان ماه سال 1385 صورت گرفت و آثار و نتایج فراوانی با خود به همراه داشت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول