اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/34

98، 85 و 25 درصد؛ آمار پیشرفت مصوبات دولت در سمنان

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان آمار پیشرفت طرح‏های مصوب سفرهای استانی دولت به سمنان را در سفرهای نخست، دوم و سوم به ترتیب 98، 85 و 25 درصد اعلام کرد.

98، 85 و 25 درصد؛ آمار پیشرفت مصوبات دولت در سمنان

عباس رهی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان به تشریح مصوبات سفرهای گذشته و روند اجرای این طرح‏ها در استان سمنان پرداخت.

وی اهم پروژه‏های مصوب سفرهای اول، دوم و سوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان را به تفکیک شهرستان‏ها اعلام کرد و گفت: سفرهای استانی مدال افتخار بزرگی بر سینه دولت خدمتگزار و از ابتکارات دولت‏های عدالت‏محور نهم و دهم است.

استاندار سمنان ادامه داد: در این سفرها، دولت مهرورز در راستای فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‏الله خامنه‏ای ضمن تحقق بخشیدن به شعار عدالت‏محوری و لمس نیازهای مردم از نزدیک، برای رفع مسائل و مشکلات آنها تلاش کرد.

رهی ادامه داد: این تلاش‏ها با اجرای صدها پروژه و طرح زیربنایی در بخش‏های مختلف عمرانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و صنعتی و ... نمود پیدا کرد.

وی یادآور شد: اهتمام دولت توانسته است تحول عظیمی در جهت محقق شدن اهداف متعالی انقلاب اسلامی، رشد و توسعه همه جانبه اقصی نقاط کشور اسلامی به خصوص مناطق محروم ایجاد کند.

استاندار سمنان گفت: در این زمینه محمود احمدی‏نژاد، رئیس جمهور کشورمان به اتفاق دولت‏مردان پرتلاش سه سفر پرخیر و برکت به استان سمنان داشته‏اند که نتیجه آن دستاوردهای بزرگ معنوی و مادی و تصویب پروژه‏ها و طرح‏ها مختلفی برای آبادانی استان بوده است.

رهی افزود: با پیگیری شبانه‏روزی خادمان مردم در استان سمنان در حال حاضر مصوبات دور اول 98 درصد، مصوبات دور دوم 85 درصد و مصوبات سفر در دور سوم بیش از 25 درصد رشد فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هزینه ‏کرد اعتبارات عمرانی سال 1390 مصوبات دور سوم سفر به بیش از 50 درصد خواهد رسید.

استاندار سمنان ضمن گرامیداشت ایام‏الله دهه فجر انقلاب اسلامی، در آستانه سفر دور چهارم رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان سمنان، خواستار توجه به پروژه‏ها و طرح‏های سفرهای دور اول، دوم و سوم و همچنین سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به تفکیک شهرستان‏ها شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول