اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خروش انقلابی مردم قومس به گوش مستکبران می‏رسد

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 18 نقطه استان سمنان

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن در برخی نقاط استان سمنان از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده است و در مجموع بین ساعت‏های 10 تا 11 بیش از 18 نقطه این استان شاهد خروش انقلابی مردم قومس خواهند بود.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 18 نقطه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، راهپیمایی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان سمنان از پیش از ظهر امروز در 18 نقطه استان سمنان با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی این استان آغاز شده است یا در تدارک آغاز این رویداد مهم قرار دارد.

راهپیمایی 22 بهمن در سطح استان سمنان هم‏زمان رأس ساعت 10 صبح امروز و با حضور قشرهای مختلف مردم آغاز شده است.

راهپیمایی 22 بهمن در سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی(ره)، در سرخه از میدان ولی‏عصر(عج) و مهدی‏شهر از میدان شهدا به سمت اداره آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

مسیر راهپیمایی در شهر جزین از مسجد قائم‌آل‌محمد(عج) به سوی میدان امام(ره)، در دامغان از میدان شهدا به سوی مصلای امام، در کلاته‏رودبار از میدان امام به سمت مزار شهدا، در شاهرود از میدان جمهوری به سمت میدان آزادی، در بسطام از فلکه مرکزی به سمت مسجد جامع، در بیارجمند از میدان قدس به سمت چهارراه شهید رجایی، در کلاته‏خیج از حسینیه اعظم به سمت میدان امام حسین(ع) و در مجن از حسینیه پایین به سمت گلزار شهدا در حال پیشروی است.

راهپیمایی بیست و دومین روز از بهمن‌ماه در برخی از نقاط استان سمنان رأس ساعت 10:30 برگزار می‏شود.

در این ساعت، راهپیمایی 22 بهمن در شهمیرزاد از مسجد دروازه به سمت میدان امام(ره)، در دیباج از میدان امام به سمت درمانگاه، در گرمسار از مزار شهدا به سمت میدان امام، در ایوانکی از میدان امام به سمت مسجد جامع و در شهر میامی از میدان بسیج تا مسجد جامع برگزار می‏شود.

راهپیمایی 22 بهمن در شهر امیریه نیز از مسجد جامع به سمت مزار شهدا و در شهر آرادان از مسجد صاحب‏الزمان(عج) به سمت میدان شهید تمدنی از ساعت 11 پیش از ظهر امروز آغاز می‏شود.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول