اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیمارستان شوشتری شیراز صورت گرفت

افتتاح نخستین کلینیک آسم و آلرژی فارس

خبرگزاری فارس: نخستین کلینیک آسم و آلرژی استان فارس در بیمارستان شوشتری شیراز گشایش یافت.

افتتاح نخستین کلینیک آسم و آلرژی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان این دانشگاه اظهار داشت: آسم و آلرژی از موضوع‌های مهم در حوزه درمان است، به این دلیل که افراد را در سنین پایین و کودکی و گاهی نیز در سنین بالا می‌تواند دچار مشکل کند.

افشین امینی افزود: پیش از این برای بیماران آسم و آلرژی توسط اساتید فوق تخصص ایمونولوژی خدماتی در درمانگاه مطهری شیراز ارائه می‌شد، اما به شکل مدون و آکادمیک کلینیک آسم و آلرژی نداشتیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر فضای مناسبی در بیمارستان شوشتری با تجهیزات کامل به عنوان کلینیک آسم و آلرژی راه‌اندازی شده است که بیماران کل استان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

امینی اضافه کرد: این مرکز نخستین کلینیک آسم و آلرژی است که می‌توان گفت به دلیل تجهیزات مناسب و فوق تخصص‌هایی که در آن به بیماران ارائه خدمت می‌کنند، جزو بهترین‌ها در کشور است.

نخستین کلینیک آسم و آلرژی استان فارس با صرف اعتبار 500 میلیون ریال صبح‌ها در بیمارستان شوشتری شیراز به بیماران ارائه خدمت می‌کند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول