اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس:

اولین حضورم در مجلس را با لباس بسیج تجربه کردم

خبرگزاری فارس: نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره اول نمایندگی‎ام اولین حضورم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی را با لباس بسیج تجربه کردم و این از افتخارات دوره نمایندگی و تمام عمرم محسوب می‎شود.

اولین حضورم در مجلس را با لباس بسیج تجربه کردم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرادعلی منصوری‎رضی صبح امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان آزادشهر اظهار داشت: بسیج به عنوان بازوان توانمند این انقلاب و این نظام باید هوشیار باشد برای دفاع از ارزش‎ها و داشته‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کند.
وی تصریح کرد: بخشی از این تلاش‎ها شاید در محیط‎های نظامی باشد و به هنگام حمله و تهدیدهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود بیشتری داشته باشد، ولی بخشی دیگر از توان بسیجیان همیشه در صحنه مربوط به تلاش‎هایی است که در عرصه‎های دیگر از جمله فرهنگی، آموزشی، صنعتی، ورزشی، هنری به کار گرفته شود و باعث فخر و مباهات کشورمان باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان بسیجی باید فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش خالصانه و صادقانه برای موفقیت نظام را یاد بگیرند و تحت تاثیر رشادت‎های بسیجیان همیشه جان برکف مطیع دستورات مقام معظم رهبری باشند و هماهنگ با سیاست‎های هوشمندانه و فکورانه ایشان برای خوب ماندن و بزرگی ایران تلاش کنند.
وی تصریح کرد: حضور خواهران بسیجی در کنار برادران بسیجی مجموعه‎ای قوی از انسان‎های خداشناس را به وجود آورده که با وجود آنها انقلاب و دستاوردهای آن تا انقلاب مهدی موعود (عج) بیمه شده و از این بابت باید شاکر خدا باشیم.
نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خطاب به بسیجیان افزود: شما در برهه کنونی وظیفه‌ای بسیار خطیر و سنگین بر عهده دارید.
منصوری‎رضی از بسیجیان خواست ضمن پاسداری از خون شهدای گرانقدر، فرهنگ قرآنی را به نسل سوم منتقل کنند.
این مسئول با بیان اینکه بسیج و بسیجیان متعلق به اسلام، نظام اسلامی و انقلاب هستند، اذعان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، بسیجی کسی است که همانند علی (ع) تمام وجودش را وقف اسلام کرده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول