اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار گلستان:

حضور مقتدرانه بسیج مانعی برای تعرض به کشور است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار گلستان گفت: در جمهوری اسلامی حضور مقتدرانه بسیج در همه عرصه‌ها مانع بزرگی در مسیر تعرض به ایران است.

حضور مقتدرانه بسیج مانعی برای تعرض به کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر سوخته‌سرایی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و نمایش اقتدار و ایثارگری‌های بسیجیان هشت سال دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج شهید گرزین شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: این حضور مقتدرانه بسیج موجب شده است دشمن برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی متوسل به خطرناک‌ترین نوع تهدید یعنی جنگ نرم شوند که نیاز است با درایت تمام و بکارگیری تجهیزات نوین با هرگونه توطئه و ترفندهای مختلف دشمن مقابله کنیم.
وی بسیج را به‌عنوان نهاد بازدارنده در مقابل ترفندها و توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: هیچ سازمان و نهادی به جامعیت بسیج وجود ندارد و از موجودیت این نهاد باید به بهترین نحو در ایجاد بازدارندگی بهره‌برداری شود.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار گلستان گفت: دشمن در برخورد با بازدارندگی بسیجیان هزینه بالایی را می‌پردازد.
سوخته‌سرایی پایداری و ماندگاری حاکمیت دینی و جمهوری اسلامی را به ماندگاری بسیج مرتبط دانست و شجاعت، بی‌باکی، ایثار و از خود گذشتگی را از ویژگیهای بسیجیان برشمرد.
وی تاسیس نهاد بسیج را از ابتکارات بسیار به جا و مهم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: این اقدام از تفکر و معرفت بسیار عمیق امام راحل(ره) نشات می‌گیرد.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار گلستان ادامه داد: بسیج پشتوانه اساسی انقلاب است که با درایت معمار کبیر انقلاب محقق شده است بنابراین باید همچنان با روحیه بسیجی پیرو ولایت باشیم.
وی ادامه داد: مردم جهان از مکاتب دروغین خسته و به ستوه آمده‌اند و به همین دلیل جمهوری اسلامی را الگو مناسب خود قرار دادند.
سوخته‌سرایی خاطرنشان کرد: افتخار بزرگی برای ما است که در نظامی خدمت می‌کنیم که صالح‌ترین افراد آن در صدر حکومت قرار دارند که قابل قیاس با سایر ملت‌ها و نظام‌ها نیست بنابر این انتظار دارم بتوانیم با روحیه بسیجی تلاش‌های بیشتری را برای تحول و پیشرفت کشور انجام دهیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول