اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد:

حضور 7 هزار تنگستانی در همایش استانی بسیجیان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: همایش انقلاب جهانی اسلام با حضور 50 هزار نفر در مرکز استان برگزار می‌شود و از شهرستان تنگستان از دو بخش مرکزی و دلوار 7 هزار بسیجی اعزام می‌شوند.

حضور 7 هزار تنگستانی در همایش استانی بسیجیان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع در نشستی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: نقش و اهمیت بسیج در هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر هجوم رژیم بعثی عراق به خاک ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور نمایان شد .
وی با بیان اینکه بسیج یکی از برکات الهی انقلاب اسلامی بوده است افزود: تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال 58  به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی سبب شد تا نسلی تربیت شود که از دستاوردها، اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب محافظت و حراست کند.
زارع با اشاره به اینکه امروز بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری موثر دارد بیان کرد: تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس سبب دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام شد و امروز نیز این تفکر بسیجی تلاش و کوشش بسیجیان در تمام زمینه‌ها و عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را موجب شده است. 
وی همچنین به حضور بسیجیان در همایش انقلاب جهانی اسلام  که در روز  یکشنبه شش آذرماه در مرکز استان برگزار می‌شود اشاره و اعلام کرد: همایش انقلاب جهانی اسلام با حضور 50 هزار نفر در مرکز استان برگزار می‌شود و از شهرستان تنگستان از دو بخش مرکزی و دلوار هفت هزار بسیجی اعزام می‌شوند.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه تنگستان نیز گفت: به مناسبت هفته بسیج 60 برنامه در سطح شهر و پایگاه‌های روستایی در بخش مرکزی تنگستان اجراء می‌شود.
سرهنگ محمد حیدری اضافه کرد: این برنامه‌ها شامل غبارروبی گلزار شهدا ،حضور در نماز جمعه، افتتاح پایگاه مقاومت در چند روستا، دیدار با خانواده شهدا بسیجی، تقدیر از بسیجیان و بازنشستگان سپاه از اهم برنامه‌های هفته بسیج است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول