اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز:

بازیکنان سایپا از نام سپاهان هراسی ندارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: بازیکنان ما با وجود اینکه جوان هستند، اما از نام و آوازه تیم سپاهان هراسی ندارند.

بازیکنان سایپا از نام سپاهان هراسی ندارند

مجید صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های سایپا در رقابت‌های امسال لیگ برتر فوتبال، حضور بازیکنان جوان و با انگیزه است.

وی تصریح کرد: میانگین سنی ما بسیار جوان بوده و تنها از چند بازیکن با تجربه آن هم در خط دفاعی سود می‌بریم.

این سرمربی فوتبال ادامه داد: حتی تنها ملی‌پوش سایپا البرز یعنی کریم انصاری‌فرد جزو پدیده‌های جوان فوتبال ما است و سال‌ها می‌تواند در این فوتبال حضور داشته و برای تیم ملی مؤثر باشد.

صالح یادآور شد: البته این جوانی و کم‌تجربگی برای ما آسیب‌هایی هم داشته است، اما به طور کلی سود آن به مراتب بیشتر از ضررهایی است که متحمل شدیم.

* در اصفهان هم برای برد به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه این تیم چه برنامه‌ای برای رویارویی با سپاهان اصفهان دارد؟ گفت: به طور قطع ما در این دیدار نیز برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

صالح متذکر شد: طی چند هفته اخیر ما هیچ گاه برای تساوی وارد زمین نشدیم و حتی در برابر استقلال که صدرنشین لیگ‌برتر بود نیز هدفی به غیر از پیروزی نداشتیم.

وی تأکید کرد: اگر مانند بازی با استقلال در برابر سپاهان دچار اشتباهات کوچک نشده و بد شانسی نیاوریم، می‌توانیم اصفهان را با امتیاز ترک کنیم.

* برای خط حمله سپاهان برنامه داریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز با بیان اینکه مهم‌ترین نقطه قوت سپاهان در خطه حمله این تیم است، گفت: ما برای مهاجمان و هافبک‌های نفوذی اصفهانی‌ها برنامه ویژه داریم و بازیکنان با تجربه سایپا در خط دفاعی می‌توانند آنها را کنترل کنند.

وی اذعان داشت: طی هفته‌های اخیر سپاهان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با رسیدن به صدر جدول انگیزه‌ زیادی نیز دارند، اما ما نیز برای اینکه بتوانیم در جدول به وضعیت خود سامان دهیم، چاره‌ای به غیر از کسب امتیاز نداریم.

لازم به توضیح است، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سایپای البرز روز سه‌شنبه این هفته از سری مسابقات لیگ‌ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول