اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اردبیل:

فوتبال اردبیل ظرفیت حضور در لیگ دسته یک را دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: اردبیل ظرفیت و استحقاق این را دارد که در لیگ دسته یک کشور یک تیم فوتبال داشته باشد.

فوتبال اردبیل ظرفیت حضور در لیگ دسته یک را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ودود خواربار پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران شهرداری اردبیل، صدا و سیما و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: ورزش اردبیل مهد پرورش شهریار فوتبال آسیا و آقای گل جهان است که در این راستا لازم است اردبیل حداقل یک تیم فوتبال در لیگ دسته یک کشور داشته و برای حضور در لیگ برتر طی سال‌های آینده برنامه‌ریزی کند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد امکانات و فرصتی برای قدرت‌نمایی فوتبال اردبیل حق مسلم فوتبالیست‌ها و فوتبال دوستان استان است، خاطرنشان کرد: اگر اردبیل بتواند تیمی در لیگ دسته یک کشور داشته باشد بدون شک نوجوانان و جوانان فوتبالیست ما با امید و همتی مضاعف برای رسیدن به قله‌های افتخار تلاش خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری اردبیل با یادآوری اینکه ما خواستار بالندگی فوتبال این استان هستیم بیان داشت: این امر می‌تواند تأثیرات اقتصادی و اجتماعی فراوانی را نصیب استان اردبیل کند.

خواربار با اشاره به اینکه در بخش حمایت از تنها نماینده فوتبال این استان شهرداری اردبیل در میادین کشوری تنها مانده است، افزود: شهرداری اردبیل از یک طرف با مشکلات ناشی از درآمد پایین و انتظارات بالای مردم دست و پنجه نرم می کند و از سوی دیگر امیدوار است به حمایت خود از فوتبال استان ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست شهردار اردبیل  نیز در سخنانی تلاش‌های شهرداری در چند سال اخیر برای حمایت از ورزشکاران و بخصوص فوتبال دوستان اردبیل اظهار داشت: اگر چه مسؤولیت قانونی شهرداری‌ها فقط پرداختن به ورزش‌های همگانی است اما شهرداری اردبیل بی‌تفاوتی در قبال استعدادهای ورزشی جوانان در رشته هایی مثل فوتبال را اجحاف در حق این قشر ارزشمند می‌داند.

صدیف بدری افزود: شهرداری اردبیل تلاش می‌کند با وجود مشکلات مالی و درآمد پایین خود همچنان در خدمت ورزش استان باشد با این حال از تمامی دستگاه‌های مسئول بخصوص استاندار اردبیل و بخش صنعت انتظار داریم ما و ورزشکاران استان را در این عرصه تنها نگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست معاون فرهنگی و ورزشی شهردار اردبیل هم اظهار داشت: باشگاه ورزشی شهرداری اردبیل در سه سال اخیر افتخارات قابل توجهی را در ورزش‌هایی مثل فوتبال، کشتی آزاد و فرنگی و ... کسب کرده است اما برای استمرار این موفقیت‌ها و برای صعود این تیم به لیگ دسته یک کشور نیازمند حمایت‌های بیشتری هستیم.

حجت‌الاسلام میر‌ابراهیم میر‌عباس‌زاده تصریح کرد: کل بودجه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل در سال جاری حدود یک میلیارد تومان است در حالی که بودجه برخی تیم‌های رقیب ما در لیگ دسته سه به تنهایی خیلی بیشتر از کل بودجه سالانه ما است و با این اوصاف حتی بقای تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ دسته دوم نیز با سختی‌های فراوانی همراه خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری اردبیل از سالیان گذشته تاکنون به عنوان قطب فوتبال استان مطرح بوده و همواره به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال استان در میادین کشوری حضور داشته است.

تیم‌های فوتبال باشگاه شهرداری اردبیل اخیرا در رده‌های مختلف به موفقیت‌ها و پیروزی‌های درخور توجهی دست یافته‌اند و این امر نوید بخش این واقعیت است که در صورت حمایت جدی از تیم‌ها و بازیکنان فوتبال دیار علی دایی‌ها و کریم انصاری‌فردها، می‌توان به آینده فوتبال این استان امیدوار بود.

تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل دو هفته پیش توانست در چارچوب مسابقات لیگ نونهالان کشور، تیم مقتدر و پرآوازه تراکتورسازی تبریز را در ورزشگاه اختصاصی این تیم در تبریز با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری اردبیل در لیگ استان اول شد و تیم جوانان شهرداری اردبیل نیز هم اکنون جزو تیم‌های مدعی لیگ استانی است.

در رده امید نیز شهرداری اردبیل به مسابقات لیگ دسته یک کشوری راه یافت و مهم‌تر از همه اینکه در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری اردبیل در رده سنی آزاد (بزرگسالان) تنها نماینده دیار سبلان در کشور شناخته می‌شود و مشغول رقابت با رقبای قدرتمند و پرامکانات خود در لیگ دسته دوم کشوری است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول