اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناکامی‌های ذوب‌آهن تکمیل شد

سپاهان تنها نماینده آسیایی فوتبال اصفهان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ذوب‌آهن با شکست برابر تیم استقلال تهران از گردونه مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا خارج شد تا تیم سپاهان تنها نماینده آسیایی فوتبال اصفهان باشد.

سپاهان تنها نماینده آسیایی فوتبال اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ذوب آهن و استقلال با یکدیگر رو به ‌رو شدند که در پایان برد با تیم تهرانی بود.

در این بازی که با برتری 2 بر 0 آبی‌های تهرانی همراه بود، خسرو حیدری در دقیقه 22 و آرش برهانی در دقیقه 67 برای آبی‌پوشان گل زنی کردند.

تیم استقلال در مرحله بعدی پلی‌آف باید شنبه آینده (29 بهمن) میزبان الاتفاق‌ عربستان است.

لازم به ذکر است، برنده استقلال و الاتفاق به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند.

با حذف ذوب‌آهن از این مرحله، تیم سپاهان که با قهرمانی در لیگ دهم به طور مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و تنها نماینده فوتبال اصفهان در مسابقات آسیایی است و باید از حیثت فوتبال استان به تنهایی دفاع کند.

تیم ذوب‌آهن دو فصل قبل به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت و در فصل گذشته نیز در مرحله یک چهارم نهایی از دور مسابقات حذف شد.

* ابراهیم‌زاده: روی یک اتفاق گل خوردیم

بعد از حذف ذوب‌آهن از لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی این تیم در نشست خبری مدعی شد تیمش روی دو اتفاق گل خورده و از فرصت‌های گل‌زنی خود استفاده نکرده است.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه بازی خوبی بود و اگر ذوبی‌ها می‌بردند، باز هم شاهد جار و جنجال بودیم، افزود: افسوس که دو تیم خوب ایرانی مقابل هم بازی کردند و یکی حذف شد.

وی با اشاره به اینکه قبل از آن که گل دوم را بخوریم، می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم، تصریح کرد: در این بازی شاهد یک فوتبال اصیل آسیایی بودیم، امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود، هر چند هر دو تیم شایسته صعود به مراحل بالاتر بودند.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه پیش از بازی گفتم، تیمی که در این بازی پیروز شود می‌تواند به مراحل بالاتر برسد، تأکید کرد: بازی در خانه حریف مهم است و ما در خانه حریف بازی کردیم، با این وجود خیلی ناراحتم که یک تیم ایرانی حذف شد.

* تماشاگران ذوب آهن خواستار برکناری ابراهیم‌زاده شدند

به گزارش فارس، در جریان دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال، تماشاگران تیم اصفهانی با سر دادن شعارهایی خواستار برکناری ابراهیم‌زاده از سرمربیگری تیم ذوب‌آهن شدند که این درخواست با واکنش سرمربی ذوبی‌ها همراه شد.

ابراهیم‌زاده بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا و قبل از حضور در سالن خبری به سمت هواداران معترض ذوب‌آهن رفت و پس از تشکر حضور آنها در ورزشگاه گفت: به دلیل اینکه خواهان جدایی من هستید تقاضا می‌کنم به ورزشگاه ملت اصفهان بیایید و از مدیرعامل کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن بخواهید من را برکنار کنند.

پس از واکنش ابراهیم‌زاده تماشاگران اصفهانی که دقایقی پیش علیه وی شعار می‌دادند، تا حدودی تغییر موضع داده و از سرمربی ذوبی‌ها خواستند هم‌چنان در این تیم بماند.

* ابهام در مسائل مالی

در نشست خبری بعد از بازی ابهامی در مورد پرداخت بدهی بازیکنان از باشگاه به وجود آمد که به طور حتم در روزهای آینده جزییات بیشتری از آن مشخص می‌شود.

پیش از بازی به بازیکنان در اردوی ذوب‌آهن حضور یافته و چک‌های قرارداد بازیکنان نیز آماده است، اما سرمربی ذوب‌آهن حضور مدیرعامل در اردوی تیم را تکذیب کرد.

براساس ادعای سرمربی ذوبی‌ها، چک‌ قرارداد بازیکنان به اردوی تیم آورده شده، اما قرارداد بازیکنان به گونه‌ای است که 20 درصد قبل از آغاز مسابقات، 40 درصد در جریان فصل و مابقی را هم در آخر مسابقه ‌می‌گیرند، اما به دلیل اینکه بازیکنان تا پایان آبان‌ماه فقط 20 درصد پول گرفته‌اند، تصمیم گرفتند چک‌ها را نگیرند تا بعد از این بازی و در صورت شکست متهم به دریافت پول و باخت نشوند.

* ذوب‌آهن در اندیشه احیای مجدد

تیم فوتبال ذوب‌آهن که در این فصل نشانی از تیم منسجم دوره‌های گذشته ندارد، در این فصل نه در لیگ توانسته نتایج خوبی کسب کند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حذف شد تا فصل بد باشگاه اصفهانی به پایان برسد و هواداران این تیم منتظر احیای مجدد تیمشان باشند.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول