اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران:

نمایندگان فوتبال مازندران حریفانشان را شناختند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در این هفته نمایندگان مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند.

نمایندگان فوتبال مازندران حریفانشان را شناختند

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته نوزدهم از سری رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 27 بهمن برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم صنعت ساری که هفته گذشته در یک بازی ضعیف در مشهد مقابل ابومسلم خراسان سه بر صفر شکست خورد، در روز چهارشنبه 26 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه از میزبانی تیم سایپا شمال قائمشهر در این هفته خبر داد و تصریح کرد: تیم سایپا شمال که هفته گذشته در برابر میزبان خود شهرداری بندرعباس دو بر یک  شکست را پذیرا شد در این هفته  روز پنجشنبه 27 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار شهرداری اراک می‌رود.

خلردی همچنین متذکر شد: تیم نساجی قائمشهر که هفته گذشته بنا به دلایلی و مشکلات نتوانست به اهواز سفر کند و بازی این تیم در برابر استقلال صنعتی خوزستان هم برگزار نشد، در این هفته در روز پنجشنبه 27 بهمن در ورزشگاه تختی یاسوج بار دیگر مهمان شهرداری یاسوج است.

وی اضافه کرد: مسئولان ورزش استان و شهرستان به همراه مدیریت باشگاه تلاش خواهند کرد تا هر چه سریع‌تر مشکلات تیم نساجی قائمشهر برطرف شود و بار دیگر بازیکنان به تمرینات تیم برگردند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان درباره جدول رده‌بندی این مسابقات خاطرنشان کرد: در حال حاضر سایپا شمال با 24 امتیاز در رده هفتم جای دارد و تیم‌های نساجی قائمشهر با 22 و صنعت ساری با 15 امتیاز به ترتیب دهم و سیزدهم هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول