اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری:

اشتباهات داوران در فوتبال زیاد شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه بازی تیمش در برابر گسترش فولاد تبریز گفت: در حال حاضر اشتباهات داوران در فوتبال زیاد شده است.

اشتباهات داوران در فوتبال زیاد شده است

رضا تقوی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازیکنان تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و با پیروزی در این هفته تیم می‌تواند تا حدودی از بحران خارج شود.

وی خاطرنشان کرد: باید شکست دور رفت مقابل گسترش فولاد تبریز جبران شود و پیروزی در این دیدار به منزله صعود چند پله‌ای تیم صنعت ساری در جدول است.

تقوی گفت: تیم در آمادگی کاملی قرار دارد و با لطف مسئولان و با حمایت و تشویق تماشاگران می‌توانیم سه امتیاز بازی را در حضور هواداران ساروی بدست آوریم.

سرمربی صنعت ساری در ادامه تصریح کرد: به طور حتم تیم گسترش فولاد تبریز هم برای حداقل امتیاز به ساری سفر می‌کند و کادر فنی این تیم هم برنامه خاصی در این بازی خواهد داشت و سعی می‌کنند با حداقل امتیاز راهی تبریز شوند.

وی گفت: کادر فنی تیم صنعت ساری به این پیروزی دل بسته است و همان‌طور که اشاره شد، وضعیت تیم بسیار خوب است و به راحتی می‌توانیم در برابر گسترش فولاد تبریز سه امتیاز ارزشمند بدست آوریم.

تقوی اظهار داشت: مشکلات تیم همچنان به جای خود باقی است که از مسئولان ورزش استان و شهرستان می‌خواهم تیم را در ادامه لیگ حمایت مالی و معنوی کنند.

وی درباره باخت هفته گذشته تیمش در برابر ابومسلم خراسان گفت: در بازی مقابل ابومسلم بازیکنان ما بدشانس بودند ولی در مقابل بازیکنان تیم از موقعیت‌های بدست آمده به خوبی بهره بردند.

تقوی در پایان افزود: در حال حاضر اشتباهات داوران در فوتبال زیاد شده که حتی این اشتباه می‌تواند در قهرمانی و یا حتی در سقوط یک تیم تاثیرگذار باشد.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در روز چهارشنبه بیست و ششم بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای ساری میزبان گسترش فولاد تبریز است.

صنعت ساری هم‌اکنون با 15 امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها در رده 13 جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول