اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری مقابل مبنا صنعت

هما قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های قم شد

خبرگزاری فارس: تیم هما با برتری مقابل مبنا صنعت فاتح مسابقات جام حذفی قهرمانی فوتبال باشگاه‌های استان قم شد.

هما قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم در تلاش تیم‌های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به سهمیه حضور در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تیم قهرمان خود را شناخت.

در جدال برای دستیابی به این مهم، تیم فوتبال هما قم با کسب برتری مقابل مبنا صنعت موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم شد تا بعد از قهرمانی در لیگ برتر، فاتح دومین جام متوالی در سال جاری فوتبال استان قم شود.

مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم در حالی به کار خود پایان داد که این رقابت‌ها در سه سال اخیر بعد از سال‌ها وقفه به شکلی جدی از سر گرفته شد و هیئت فوتبال در کنار برگزاری فوتبال باشگاه‌های استان، اقدام به برگزاری این رقابت‌ها کرد.

بعد از پناه آفرین قهرمان سال 1388 و تیم فوتبال پردیس قم قهرمان سال 1389، تیم فوتبال همای قم با عبور از سد تیم فوتبال مبنا صنعت موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی و رسیدن به جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها در سال 1390 شد.

رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم در حالی به انجام رسید که در این مسابقات 25 تیم از لیگ‌های برتر، دسته اول، دوم و سوم باشگاه‌های استان حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی به شکل تک حذفی با یکدیگر مسابقه دادند و در نهایت تیم هما جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را بالای سر برد.

بعد از برگزاری مراحل مختلف این مسابقات که با تدبیر هیئت فوتبال استان قم و تلاش تمام عوامل و کمیته‌های این هیئت امسال شکل منظم‌تری به خود گرفته بود، سرانجام تیم‌های فوتبال هما و مبنا صنعت به دیدار نهایی راه یافتند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سطح رقابت‌های جام حذفی دست کمی از مسابقات لیگ برتر فوتبال قم نداشت و علاقه‌مندان زیادی با حضور در مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم از نزدیک جدال حساس تیم‌های فوتبال هما و مبنا صنعت قم برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم را تماشا کردند که در نهایت این دیدار به سود هما به پایان رسید.

فوتبالیست‌های همای قم در حالی موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های قم شدند که بعد از پشت سر گذاشتن تمام حریفان خود، در دیدار نهایی ابتدا با یک گل از تیم مبنا صنعت عقب افتادند اما با گل‌هایی که در 10 دقیقه پایانی این دیدار به ثمر رساندند، جام حذفی را نیز فتح کردند تا به واسطه قهرمانی در لیگ و جام حذفی موفق‌ترین تیم فوتبال قم در سال 1390 نیز لقب بگیرند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول