اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی تبریز 4 ـ نفت آبادان 1

گرمای نفت به فوتبال تبریز رسید

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز در هوای سرد زمستانی تیم نفت آبادان را با چهار گل بدرقه کرد.

گرمای نفت به فوتبال تبریز رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم نفت آبادان بود که این بازی پس از 90 دقیقه با چهار گل به سود شاگردان قلعه نویی به اتمام رسید.

هنوز تماشاگران در ورزشگاه  یادگار امام (ره) مستقر نشده بودند که احسان حاج صفی در دقیقه سه گل اول را از نفوذ خود  و شوت به زاویه مخالف به ثمر رساند. در دقیقه 21 حاج صفی با توپ ربایی از مدافعان پراشتباه نفت آبادان گل دوم خود و تیمش را به ثبت رساند.

تراکتورسازی که کاملا بر توپ و میدان سوار بود در دقیقه 33  برتری عددی خود را به سه گل رساند. سانتر حاج صفی ستاره بازی روی دروازه نفت آبادان و جایگزین خوب لوپز و یک ضربه سر برای سومین بار شادی را به سکوهای سرد ورزشگاه یادگار امام می‌برد.

در نیمه دوم و در دقیقه 52 لوپز یک گل دیگر به  ثمر می‌رساند.

اما این پایان کار دیدار پر گل  نبود و فونیکه سی آقای گل  مسابقات با زدن یک گل در دقیقه 81  آمار  خود را در گلزنی ارتقا داده، اما این گل نیز از سنگینی شکست نفت آبادان نمی‌کاهد. 

در نهایت تیم تراکتورسازی با چهار گل مقابل نفت آبادان به برتری می‌رسد جای پای خود را در رده سوم جدول محکم می‌کند.

این بازی در حضور 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به  قضاوت علیرضا فغانی و کمک‌های رضا سخندان و  علیرضا ایلدرم برگزار شد. سخندان در این بازی به  صادقی و ابراهیمی از تراکتورسازی و امید شریفی نسب از نفت آبادان را  کارت زرد نشان داد.

بازی رفت دو تیم در آبادان با نتیجه  مساوی سه بر سه به اتمام رسیده بود. با این پیروزی تیم تراکتورسازی 46 امتیازی شده و بعد از سپاهان 49 امتیازی و استقلال 47 امتیازی در رده سوم جدول قرار می‌گیرد. نفت آبادان نیز با همان 30 امتیاز خود در رده یازدهم جدول جای می‌گیرد.

بازی بعدی تراکتورسازی در کرمان مقابل مس این شهر است.

 

اسامی تیم نفت آبادان

حبیب دهقانی، هدایت شهریاری(از دقیقه 46 حسین بغلانی)، میثم امیری، والری الکسانیان، عباس مرداسی، عماد حسن زعتری، علی ممبینی(از دقیقه 46 امید شریفی نسب)، سجاد مشکل پور، هادی رمضانی(از دقیقه 72 سعید حلافی)، رسول نوید کیا، فونیکه سی

سرمربی: کاستا

 

اسامی تیم تراکتور سازی تبریز

محسن فروزان، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، سید محسن حسینی، میلاد فخرالدینی، مرتضی اسدی، فلاویو لوپز، توزی رودریگو(از دقیقه 87 علی علیزاده)، قاسم حدادی فر(از دقیقه 75 قاسم لک)، محمد ابراهیمی، فرزاد  حاتمی

سرمربی: امیر قلعه نویی

سرپرست:حسن آذرنیا

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول