اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون جوانان بسیج ناحیه میناب خبر داد

برگزاری دومین جشنواره شعر و سرود در میناب

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب از برگزاری دومین جشنواره سرود و شعر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره شعر و سرود در میناب

حسن پیروی‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب، با بیان اینکه بسیجی نسل حماسه‌آفرین و انقلاب‌ساز و مدافع ارزش‌های مکتبی است، اظهار داشت: کانون جوانان بسیج یکی از بهترین مراکز برای حضور جوانان و نوجوانان است.

وی برگزاری مسابقات و ایجاد فضای رقابت در برنامه‌های فرهنگی را مهم‌ترین عامل در راستای جذابیت بخشی به امور فرهنگی دانست و با اشاره به شرایط خاص فرهنگی جامعه افزود: پرداختن به این مسائل موجب رغبت بیشتر جوانان و نوجوانان در انجام فعالیت‌های فرهنگی و در نهایت سبب ارتقاء سطح معرفت و شناخت آنان در حوزه مورد علاقه‌شان می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی، رهبری امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری توانسته خطرات، چالش‌ها و توطئه‌های استکبار را خنثی و بی‌اثر کند.

مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج ناحیه میناب برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی را نیاز کنونی جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: مسئولان باید زمینه حضور آگاهانه جوانان و نوجوانان بسیجی را در صحنه و میادین فرهنگی اجتماعی جامعه فراهم کنند.

پیروی‌منش هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت و سازماندهی گروه‌های سرود و شناسایی شاعران بسیجی عنوان کرد و ادامه داد: دومین جشنواره سرود و شعر از 27 بهمن با حضور بیش از 33 گروه سرود و 33 نفر از شاعران آغاز و تا 28 بهمن‌ماه ادامه دارد.

در شهرستان میناب یک کانون فرهنگی ورزشی جوانان و 10 کانون فرهنگی ورزشی بسیج پایگاه مقاومت فعالیت دارد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول