اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ارشاد البرز خبر داد:

برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر در استان البرز

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری بخش‌هایی از جشنواره بین‌المللی شعر فجر در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر در استان البرز

علاء‌الدین سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر فجر، این جشنواره امسال به صورت همزمان در چند استان کشور برگزار شده و هر کدام از استان‌ها وظائف خاصی را بر عهده گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس این برنامه‌ریزی چند استان در برگزاری جشنواره شعر فجر امسال شرکت داشته و استان تازه تاسیس البرز نیز افتخار حضور در این رقابت فرهنگی معتبر را دارد. 

* حضور وزیر ارشاد در مراسم افتتاحیه جشنواره شعر فجر در البرز

معاون فرهنگی و  مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: ما در این جشنواره پذیرای شاعران سه استان البرز، قزوین و همدان بوده و رقابت‌های فرهنگی فوق از صبح روز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرج آغاز خواهد شد.

سیفی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای انجام هر چه بهتر وظائف استان البرز در جشنواره فوق انجام شده و هر استان 12 شاعر برتر خود را تاکنون به همراه آثار به برای ما ارسال کرده‌اند که برنامه شعرخوانی هر کدام از شاعرها که همگی جوان و انقلابی هستند به مردم اطلاع داده خواهد شد. 

* البرز آمادگی اجرای تمام بخش‌های جشنواره شعر فجر را دارد

 

وی با اشاره به شرکت فعال استان البرز در برگزاری جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی از جمله فیلم و تئاتر فجر گفت: ما آمادگی برگزاری تمام بخش‌های مختلف این جشنواره‌ها را داریم.

سیفی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با انجام وظائف میزبانی خود، در سال‌های آینده بتوانیم جشنواره‌های معتبر را به صورت مستقل در البرز برگزار کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول