اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم مقام وزیر ارشاد

جشنواره بین‌المللی شعر فجر در کرمانشاه کلید خورد

خبرگزاری فارس: ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور قائم مقام وزیر ارشاد در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

جشنواره بین‌المللی شعر فجر در کرمانشاه کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور مسئولان و جمع کثیری از شعرا در تالار انتظار کرمانشاه افتتاح شد.

براساس این گزارش در آیین افتتاحیه این جشنواره یحیی طالبیان، قائم مقام وزیر ارشاد در  بخش شعر، پیام سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را قرائت کرد.

این پیام تصریح می‌کند: شعر آیینه تمام قد فرهیخته مردمان این سرزمین است؛ شعر فارسی آفاق را در نوردیده و برماست که در استمرار آن راه جهانیان را محصور شعر و ادب  خویش سازیم در دنیایی که تشنه دوستی، برادری و آزادی است.

در بخش دیگری از از این پیام آمده بود؛ اگر بتوانید اندکی از انقلاب کلام را هزینه بیداری اسلامی کنید کاری کارستان کرده‌اید؛ به تعبیر مقام معظم رهبری شعر سرمایه ملی است پس چه خوب است برای نسل جوان همت گمارید و دل بسپارید تا این سرمایه تزاید یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از روند آغاز به کار این جشنواره پرداخت و خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با برگزاری دو کارگاه شعر فارسی و کردی با حضور شاعرانی از استان‌های کردستان، لرستان، ایلام و کرمانشاه شروع شد که در این کارگاه‌ها به نقد و برسی آثار 63 نفر از شعرا پرداخته شد.

انتهای پیام/ر20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول