اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خواهر احمد عزیزی خبر داد

تقدیر از احمد عزیزی در جشنواره شعر فجر

خبرگزاری فارس: خواهر احمد عزیزی از تقدیر برادرش در ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر خبر داد.

تقدیر از احمد عزیزی در جشنواره شعر فجر

زینب عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل ریسک بالای تنفسی و مسائل عفونی احمد عزیزی در ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر حضور پیدا نکرد.

وی ادامه داد: مدت‌هاست که برادرم بدون استفاده از دستگاه‌های پزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه بستری است اما بنابر توصیه پزشکان در این جشنواره حضور پیدا نکرد.

عزیزی تأکید کرد: در این جشنواره از من به نمایندگی از برادرم تجلیل شد.

احمد عزیزی شاعر انقلاب و اهل‏ بیت از 26 اسفند 87 به علت کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی در بخش آی‏‌سی‌‏یو بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه بستری است و مدتی پیش از کمای بلند مدت خارج شد.

عزیزی در چهارم دی‌ماه 1337 در سرپل ذهاب به دنیا آمد و از جمله آثار وی می‌توان به کفش‌های مکاشفه، شرجی آواز، خواب‎نامه و باغ تناسخ، باران پروانه، رودخانه رؤیا، ملکوت تکلم و سیل گل سرخ اشاره کرد.

پیش از این گفته شده بود که قرار است احمد عزیزی، شاعر انقلابی کرمانشاهی در ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر حضور پیدا کند و از وی تجلیل به عمل آید.

همچنین در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از محمدجواد محبت، عبدالرضا رادفر، شمس علیزاده، فرشید یوسفی و شهروز دانش‌پژوه به عنوان پنج شاعر پیشکسوت کرمانشاهی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول