اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی "کودک و نوجوان" در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان گفت: همزمان با ایام دهه فجر جشنواره قرآنی "کودک و نوجوان" در زنجان برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی "کودک و نوجوان" در زنجان

اسماعیل حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جشنواره قرآنی "کودک و نوجوان" ویژه مقاطع ابتدایی و راهنمایی مدارس شهر زنجان است.

وی با اشاره به اینکه 300 آموزشگاه در سطح شهرستان زنجان فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان معرفی شده توسط این آموزشگاه‌ها در سه گروه آموزشی در جشنواره قرآنی "کودک و نوجوان" رقابت می‌کنند.

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با بیان اینکه گروه نخست شرکت کننده در جشنواره قرآنی شامل دانش‌آموزان مقطع اول، دوم و سوم ابتدایی است، ادامه داد: گروه دوم نیز شامل مقاطع چهارم و پنجم ابتدایی می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه سوم از شرکت کنندگان در جشنواره قرآنی شامل دانش‌آموزان مقطع راهنمایی مدارس شهرستان زنجان است.

حسینی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان مقاطع اول، دوم و سوم ابتدایی در جشنواره قرآنی در رشته نقاشی با مضامین قرآنی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، اضافه کرد: مقاطع چهارم و پنجم ابتدایی نیز باید 25 سوره را از جز 30 قرآن حفظ کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی که در جشنواره قرآنی "کودک و نوجوان" در رشته‌های مفاهیم و حفظ جز 30 با یکدیگر رقابت می‌کنند، اظهار داشت: کتاب استاد بهرام‌پور به عنوان منبع آموزشی این رشته‌ها به شرکت کنندگان معرفی شده است.

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی "کودک و نوجوان" در دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این جشنواره روز بیستم بهمن ماه سال جاری در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در جشنواره قرآنی "کودک و نوجوان" از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول