اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم ایران در انتخابات حضوری دشمن‌شکن دارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مردم ایران در انتخابات حضوری دشمن‌شکن دارند.

مردم ایران در انتخابات حضوری دشمن‌شکن دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیداری که اعضای ستاد هفت اسفند شیرگاه با وی داشتند با بیان اینکه برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت باید فرهنگ‌سازی شود، اظهار داشت: نیاز است برای شناساندن حماسه هفت اسفند سال 60 به فعالیت‌های فرهنگی توام با تبلیغی پرداخته شود.

وی یادآور شد: حماسه شش بهمن آمل دارای وجه سیاسی بود که امام راحل در وصیتنامه خود به آن پرداخت، حادثه هفت اسفند شیرگاه نیز باید در فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان حماسه‌ای مردمی برجسته شود.

طبرسی با تاکید براینکه خروجی فعالیت‌های فرهنگی زمان‌بر است، تصریح کرد: رسانه‌ای شدن فعالیت‌های تبلیغی به ویژه تدوین کتابی برای حادثه هفت اسفند شیرگاه دارای اهمیت ویژه‌ای در احیا و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه استقبال مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه‌ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کرد، گفت: طرفداران انقلاب اسلامی با عقیده و اعتقادات قلبی خود در عرصه‌های دینی و انقلابی پا به میدان می‌گذارند.

وی اضافه کرد: مردم با ایمان همچنان که در هشت سال دفاع مقدس، عرصه‌های انتخاباتی و  راهپیمایی‌ها مشارکت خود را نشان دادند، امسال نیز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری دشمن‌شکن دارند و حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

طبرسی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی دارای مکتبی دینی است، ابراز داشت: وحدت بین مردم موجب شد تا با ایمان و اعتقاد به مکتب اسلامی بیداری اسلامی در خارج از مرزهای کشور ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران وحدت، ایمان، رهبری و حضور مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی اصل دانست و ادامه داد: رویش و پیدایش انقلاب اسلامی در اصل وحدت صورت گرفت اگر غیر از این باشد جایگاه خوبی در دنیا نداریم.

وی در بخش از سخنانش وجه روحانیون استان مازندران را در مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مثبت ارزیابی کرد و گفت: روحانیون استان مازندران ولایت‌مدارند و این نعمتی برای استان است که روحانی مخالف نداریم، اگر هم اندک باشند جرات خودنمایی ندارند.

طبرسی با اشاره به اینکه در آستانه سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم  و در طاغوت‌زدایی در داخل کشور موفق بودیم، بیان داشت: هنوز طاغوت‌گرایی، اشراف‌گرایی و شاهد مدل‌های طاغوتی هستیم که باید همت شود تا این موارد در داخل کشور از بین برود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران متذکر شد: اگر گرایش به طاغوت از کشور نرود پیشرفتی صورت نمی‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه مردم ولایتمدار ما اقبال خوبی نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت دارند و باید از این فرصت برای احیای فرهنگ‌های انقلابی استفاده شود، اذعان داشت: مثبت‌اندیشی مردم از فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند در فرهنگ بازدارندگی از طاغوت استفاده شود.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول