اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرستان انار

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز 22 بهمن در شهرستان انار برگزار شد.

برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرستان انار

‌به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان پیش از ظهر امروز همراه و همگام با مردم دیگر مناطق کشور در طلیعه سی و چهارمین بهار آزادی به خیابان‌ها آمدند تا با سردادن شعارهای کوبنده "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر صهیونیست" تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام کنند.

مردم انقلابی شهرستان انار که در هشتم محرم 57 با تقدیم سه شهید به انقلاب اسلامی و بیش از 120 شهید دوران هشت ساله دفاع مقدس، همیشه حامی و حافظ میهن، انقلاب اسلامی و ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی بودند، امروز نیز با حضور خود ثابت کردند که همچنان وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده و با آگاهی بیشتر و مقاوم‌تر از گذشته از انقلاب دفاع می‌کنند.

همچنین مردم ولایتمدار امین شهر انار نیز همراه با سایر مردم سراسر میهن اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن در یک راهپیمایی باشکوه و با شعارهای کوبنده فریاد "مرگ بر امریکا "و استکبار جهانی" سر دادند.

بنابراین گزارش، مردم همیشه در صحنه شهر لطف‌آباد انار نیز از محل میدان ولی‌عصر (عج) تا گلزار شهدا‌ی این شهر راهپیمایی کردند و تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام کردند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول