اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلنگ احداث پارک کوهستان بافق به زمین خورد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار یزد در مراسمی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، کلنگ احداث پارک کوهستان و مرکز آموزش خواهران فنی و حرفه‌ای بافق را به زمین زد.

کلنگ احداث پارک کوهستان بافق به زمین خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق، مجموعه تفریحی پارک کوهستان بافق 60 هکتار مساحت دارد که عملیات اجرایی فاز اول آن به وسعت 30 هکتار با پیش‌بینی تمام امکانات تفریحی و رفاهی با برآورد هزینه 20 میلیارد ریالی توسط شهرداری بافق آغاز شده است.

مرکز آموزش خواهران نیز در دو طبقه با زیربنای 300 مترمربع و پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال از محل کمک‌های فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر بافق با نظارت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان ساخته خواهد شد.

طرح بلوار 15خرداد از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر با حضور نوروزی معاون عمرانی استاندار یزد در بافق افتتاح شد.

برای اجرای این طرح که 700 متر طول دارد، هزینه‌ای بالغ بر 75 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری بافق هزینه شده است که نقش مؤثری در روان‌سازی ترافیک درون شهری بافق دارد.

معاون عمرانی استاندار یزد هم‌چنین ساختمان جدیدالاحداث دبستان شهید صدر مبارکه را افتتاح کرد.

این آموزشگاه در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع با زیربنای افزون بر 870 متر شامل کلاس‌های درس، نمازخانه، دفتر، کتابخانه،آزمایشگاه و سرویس‌های بهداشتی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس استان تأمین و پرداخت شده است.

نوروزی هم‌چنین کمپینگ صحرایی آرامش سیر از پروژه‌های میراث فرهنگی بافق را افتتاح کرد.

این کمپینگ در زمینی به مساحت پنج هکتار با زیربنای 150 مترمربع با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و بخش خصوصی با هدف جذب گردشگر داخلی و خارجی احداث شده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول