اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

دومین خانه ژیمناستیک بابل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دومین خانه ژیمناستیک بابل افتتاح شد.

دومین خانه ژیمناستیک بابل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مدیر خانه ژیمناستیک بابل صبح امروز در مراسم افتتاح این خانه ورزشی اظهار داشت: ورزش ژیمناستیک از جمله ورزش‌های پایه‌ای است که در بابل طرفداران زیادی دارد.

امید حق‌شناس خاطرنشان کرد: این ورزش از سال 1387 با 20 نفر شروع به کار کرد و در حال حاضر به یک ‌هزار ژیمناست افزایش یافته که در طول سال مشغول فعالیت هستند.

حق‌شناس تصریح کرد: از 10 باشگاه ورزشی موجود در بابل، ژیمناستیک یکی از رشته‌های اصلی آن بوده و مربیان زیادی در این عرصه مشغول فعالیت بوده که در حال حاضر تعداد مربیان مشغول در این رشته 30 نفر هستند.

وی بیان داشت: راه‌اندازی باشگاه ورزشی ژیمناستیک در سطح روستاهای بابل از جمله اقدامات بسیار خوبی بوده که در سال‌های گذشته در رشته ژیمناستیک انجام شده تا علاقمندان این رشته ورزشی به شهر مراجعه نکرده و با آرامش کامل در محل زندگی خود ورزش کنند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه خانه ژیمناستیک بابل طی پنج سال گذشته در بابل شروع به فعالیت کرده، افزود: در این مدت کسب رتبه چهارم باشگاه‌های ژیمناستیک کشور و کسب رتبه‌های دوم و سوم کشوری از جمله موفقیت‌های خانه ژیمناستیک بابل بوده است.

مدیر خانه ژیمناستیک بابل تصریح کرد: از 17 داور بین‌المللی ژیمناستیک فعال کشور، دو داور درجه یک در خانه ژیمناستیک بابل فعالیت می‌کنند و این در حالی است که دارای چهار مربی درجه دو نیز هستیم.

حق‌شناس اضافه کرد: خانه ژیمناستیک بابل از لحاظ تجهیزات و امکانات به کمک خیرین برای شرکت در عرصه‌های قهرمانی مجهز بوده تا ورزشکاران مدال‌هایی ارزنده در سطح کشور کسب کنند و با افتتاح شعبه دوم خانه ژیمناستیک قادر خواهیم بود به آموزش تمام رشته‌های ژیمناستیک بپردازیم.

وی ابراز داشت: ورزش امری شانسی نیست و باید با تمرین و تلاش زیاد و فراهم کردن امکانات به مقام قهرمانی دست یافت و در این بخش مسئولان باید به ورزش ژیمناستیک توجه ویژه کنند.

مدیر خانه ژیمناستیک بابل متذکر شد: عمده‌ترین مشکل ما در بحث زمین‌های کاربری ورزش بوده که امیدواریم زمین‌های کاربری به زمین‌های خصوصی تعلق گیرد و از اسپانسرها انتظار داریم همانگونه که خیرین به امر مدرسه‌سازی توجه دارند به ورزش هم توجه داشته باشند.

حق‌شناس در پایان اذعان داشت: مسئولان نیز امکانات و تجهیزات لازم را برای ورزشکاران این رشته ورزشی برای شرکت در مسابقات آسیایی و اروپایی فراهم کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول