اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری محقق می‌شود

افتتاح 8 طرح هادی روستایی در بخش مرکزی دشتستان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دشتستان از افتتاح هشت طرح هادی روستایی تا پایان سال جاری خبر داد.

افتتاح 8 طرح هادی روستایی در بخش مرکزی دشتستان

حیدر دانافرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمات زیادی برای امت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی به ارمغان آورده و در سایه این برکات بیشمار شاهد رفاه و آسایش مردم مسلمان ایران اسلامی بوده‌ایم.

بخشدار مرکزی دشتستان خاطرنشان کرد: توجه به روستاها و تلاش برای رفع نیازهای آنها یکی از اقدامات ارزشمندی است که در دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم شاهد آن بوده‌ایم و در این راستا شاهد عمران و آبادانی روستاهای سراسر ایران اسلامی بوده‌ایم.

دانافرد ابراز داشت: در راستای توجه مسئولان خدمتگزار ایران اسلامی در سال‌های اخیر شاهد توسعه زیرساخت‌های عمرانی روستاها بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در راستای توجهات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق دوردست شاهد اهتمام دولت‌مردان در راستای توزیع عادلانه امکانات بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: اجرای طرح‌های هادی یکی از اقدامات مهم و ارزشمند در راستای حل نیازهای مسئولان است و در این راستا شاهد اجرای طرح‌های هادی متعدد در این روستاها بوده‌ایم.

بخشدار مرکزی دشتستان عنوان کرد:‌ تا پایان سال جاری شاهد افتتاح هشت طرح هادی روستایی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دشتستان در راستای این نیازها هستیم.

دانافرد بیان داشت: اعتبار هر یک از طرح‌های هادی 80 میلیون تومان است و با تمام توان در راستای اجرای هرچه مطلوب‌تر این طرح‌ها گام برمی‌داریم.

وی ادامه داد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین افتخارات مسئولان است و با تمام توان در راستای ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول