اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره خبر داد

افتتاح 7 طرح هادی روستایی در شبانکاره

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره از افتتاح هفت طرح هادی روستایی در شبانکاره خبر داد.

افتتاح 7 طرح هادی روستایی در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختارچترسنجی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های روستایی در شبانکاره اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات بسیار زیادی برای مردم داشته و امروز شاهد رفاه و آسایش مردم هستیم.

وی افزود: مسئولان به مناطق محروم و دوردست توجه ویژه‌ای دارند و توسعه زیرساخت‌ها در این روستاها متناسب با توسعه شهرها انجام شده و دولت به شکل عادلانه در تقسیم امکانات اهتمام دارد.

بخشدار شبانکاره یادآور شد: در دولت نهم و دهم بیشترین توجه به روستاها و مناطق دوردست شده و در بخش شبانکاره شاهد رضایت خاطر مردم هستیم.

چترسنجی از افتتاح 7 طرح هادی روستایی در شبانکاره خبر داد و افزود: امروز به طور همزمان هفت طرح هادی با اعتباری 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به طول 5/5 کیلومتر در روستاهای شبانکاره مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: روستاهای زکریایی، سراج آباد، خیارزار، عطیبه، دهداران سفلی، بویری و گل دشت از جمله روستاهایی هستند که امروز شاهد افتتاح طرح هادی روستایی در آنها هستیم.

بخشدار شبانکاره همچنین از آغاز اجرایی عملیات 11 طرح هادی روستایی نیز خبر داد و اذعان داشت: این طرح‌ها در مجموع به طول 5/2 کیلومتر و اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرایی می‌شود.

چترسنجی بیان کرد: این طرح‌ها در روستاهای بویری، دهداران علیا، بهر، محمد جمالی، خیارزار، چهل زرعی عرب، گل دشت، چاهدول، سراج آباد، لایپه و زکریایی آغاز شده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول