اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی از بافت فرسوده شهر خرو بازدید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی از بافت فرسوده شهر خرو بازدید کرد.

استاندار خراسان‌رضوی از بافت فرسوده شهر خرو بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در بازدید از مناطق حادثه دیده در نیشابور از بافت قدیمی شهر خرو دیدن کرد.
وی در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم این شهر در جمع گروه کثیری از مردم شهر خرو قول مساعد برای بازسازی مناطق حادثه دیده داد.
صلاحی در سخنانش گفت: با توجه به بیمه شدن تمام بافت منطقه در سال گذشته، از صبح امروز نمایندگان بیمه در این شهر مستقر شده‌اند و به منازل آسیب‌دیده تا سقف 2 میلیون تومان خسارت پرداخت می‌کنند.
وی هم‌چنین از آمادگی برای اعطای وام‌های نوسازی منازل تا سقف 25 میلیون تومان خبر داد و گفت: این تسهیلات به صورت وام‌های قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد به مردم اعطا می‌شود.
استاندار خراسان‌رضوی هم‌چنین از تشکیل کمیته ویژه‌ای با مسئولیت معاون استانداری برای بررسی روند بازسازی بافت فرسوده شهر خرو خبر داد.
استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به وضعیت معابر این شهر از اختصاص اعتبار فوری از سوی ستاد حوادث غیرمترقبه استان برای بازگشایی این معابر خبر داد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول