اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی:

نوسازی بافت‌های فرسوده یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی گفت: احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

نوسازی بافت‌های فرسوده یک ضرورت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی، حمیدرضا لطیفی در نخستین جلسه اتاق فکر شرکت عمران و مسکن‌سازان استان به اهمیت نوسازی بافت‌های فرسوده اشاره کرد و اظهار داشت: باید تمام مردم و مسئولان در نوسازی بافت‌ها همکاری کنند.
وی هدف از راه‌اندازی اتاق فکر شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی را بررسی مشکلات و بازنگری و بررسی طرح‌های نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده استان دانست.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان خراسان‌جنوبی گفت: امید است با راه‌اندازی این اتاق فکر بتوانیم گام‌های موثری در طراحی بافت‌های فرسوده و هم‌چنین نوسازی بافت‌ها برداشته و از راهنمایی کارشناسان به نحو احسن استفاده کرد.
لطیفی در مورد طرح فرزان گزارشی به کارشناسان ارائه داد و افزود: در بررسی مشکلات بافت‌های فرسوده و هم‌چنین پیشنهادها باید مشارکت مردم را مدنظر قرار داد زیرا نوسازی بافت‌های فرسوده بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.
در این جلسه در مورد خارج شدن طرح فرزان از بن‌بست و انجماد، طراحی مجدد بلوک‌ها با مساحت کمتر، طراحی مجدد طرح با محوریت مشارکت مردم و مطالعات کامل در مورد طرح فرزان بررسی و بحث شد.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول