اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن

ولایتمداری مردم گچساران در تاریخ ثبت شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با اشاره به حضور حماسی مردم گچساران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ولایتمداری و بصیرت مردم انقلابی گچساران بار دیگر در تاریخ ثبت شد.

ولایتمداری مردم گچساران در تاریخ ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مردم با بصیرت، شهیدپرور، ولایی و همیشه در صحنه این شهرستان در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شور و شعور سیاسی و دینی خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گچساران شرکت و ضمن اعلام انزجار قلبی خود از آمریکا و استکبار جهانی، ارادت و وفاداری خود به انقلاب، آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران را به رخ استکبار کشاندند.

* حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به یاوه‌سرایی دشمنان پاسخی قاطع داد

فرماندار گچساران صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با قدردانی از حضور حماسی و بی‌نظیر مردم ولایتمدار گچساران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: مردم انقلابی گچساران هر سال در روز 22 بهمن، برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

سید اکبر علیزاده ابراز داشت: در واقع حضور گسترده مردم گچساران در راهپیمایی 22 بهمن نشانه ولایت‌مداری آن‌ها و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

علیزاده افزایش توطئه‌ها را عامل مهمی در بیداری هر چه بیشتر مردم دانست و یادآور شد: مقاومت ملت انقلابی ایران الگویی برای مردم کشورهای اسلامی شده و بیداری ملت‌های مسلمان را دو چندان کرده است.

وی حضور عزت‌آفرین گچسارانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی قاطع و ماندگار به یاوه‌سرایی دشمنان اسلام و حضوری مقتدر در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

* مسئولیت خدمتگزاران در قبال مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بیشتر شد

مقام عالی دولت در گچساران شور و شعور انقلابی مردم در خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مردم ولایتمدار گچساران تبریک گفت.

علیزاده ضمن تشکر از مردم قدرشناس و همیشه در صحنه گچساران بیان داشت: بی‌تردید حضور گسترده مردم ولایتمدار در راهپیمایی پرشکوه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مسئولیت خطیر و سنگین خدمتگزاران انقلاب اسلامی را در راه خدمت هر چه بیشتر به صاحبان اصلی انقلاب اسلامی را گوشزد کرد.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم گچساران در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: حضور همراه با بصیرت مردم گچساران در راهپیمایی بیست و دوم بهمن نشان داد که طراوت و اقتدار ملت، همواره در همه صحنه‌ها پا برجا و استوار است.

علیزاده گفت: مردم گچساران در روز 22 بهمن، روز استقرار نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی بر دستاوردهای انقلاب 57 حرمت نهادند.

* مردم ایران اسلامی گوش به فرمان ولایت فقیه هستند

فرماندار گچساران از بصیرت، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی مردم ولایتمدار گچساران و حضور حماسی آنان در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدردانی کرده و این حماسه را برگ زرینی در تاریخ افتخارات گچساران دانست.

علیزاده با اشاره به نقش‌آفرینی مردم شهیدپرور گچساران در دوران انقلاب و دوران هشت ساله دفاع مقدس تصریح کرد: مردم ولایتمدار گچساران با حضور دوباره در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب به دشمنان گوشزد کردند که ادامه‌دهنده راه امام راحل و تابع ولایت امر مسلمین و وفادار به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی حضور آگاهانه و متعهدانه مردم سراسر کشور و به ویژه مردم شهیدپرور گچساران در راهپیمایی 22 بهمن را حاوی پیام‌های مهمی در سطح بین‌المللی دانست.

علیزاده افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر به جهانیان نشان دادند که پشت سر مقام معظم رهبری و گوش به فرمان آن بزرگوار هستند و لحظه‌ای از راهی که امام راحل ترسیم فرموده عقب‌نشینی نمی‌کنند.

* حضور حماسی مردم با بصیرت در انتخابات بار دیگر دشمنان را ناکام می‌کند

فرماندار گچساران با اشاره به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شکست‌خوردن دشمنان خارجی و سرکردگان داخلی آن‌ها در اهداف شوم خود علیه ایران سبب برنامه‌ریزی‌های گسترده در قالب تبلیغات سوء علیه نظام، در راستای دلسرد کردن مردم از حضور در این دوره از انتخابات شده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و دشمن‌شناس گچساران با حضور گسترده در این انتخابات ضمن خلق حماسه‌ای دیگر، دشمنان را بار دیگر ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول