اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حماسه 22 بهمن

حضور حماسی گچسارانی‌ها دشمن را مات کرد

خبرگزاری فارس: مردم ولایتمدار و انقلابی گچساران با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن، آمریکا و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مات و متحیر کردند.

حضور حماسی گچسارانی‌ها دشمن را مات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در سال 57 حماسه‌ ماندگار ملت ایران است.

دهه فجر یادآور حماسه ماندگار ملت ایران است که با رهبری امام راحل و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با رژیم منحوس و استبدادی پهلوی به پیروزی رسید و فرهنگ و تمدن اسلامی تولدی دوباره یافت.

تقارن ولادت با سعادت نبی مکرم جهان حضرت محمد(ص) پیام‌آور نور و آزادگی، هفته وحدت منشأ رحمت و وحدت مسلمانان و ورود حضرت امام (ره) منادی وحدت و پیام‌رسان بیداری اسلامی، جشن‌های دهه فجر امسال را بسیار لذت‌بخش کرد.

امروز پس از گذشت 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، فریاد قدرتمندانه مردم ایران اسلامی در اقصی‌نقاط جهان شنیده می‌شود و به فرموده مقام معظم رهبری " این انعکاس مظلومانه اما قدرتمندانه مردم ایران اسلامی است که به گوش می‌رسد".

* مشت‌های گره کرده گچسارانی‌ها نثار استکبار جهانی شد

به گزارش فارس در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهیدپرور، ولایی و همیشه در صحنه گچساران با شور و شوق فراوان در راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان شرکت و مشت‌های گره‌کرده خود را نثار آمریکا و استکبار جهانی کردند.

مردم گچساران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی خود را به چهارراه بسیج و فرمانداری قدیم که محل آغاز راهپیمایی بود، رساندند.

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم گچساران آمدند تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن جایی برای نقش‌آفرینی استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار باقی نگذارند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن گچساران با شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل"، " در پرتو بهمن فجرآفرین، شکسته شد قدرت مستکبران"، خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، " مرگ بر انگلیس"، " مرگ بر منافق و فتنه‌گر"،" خامنه‌ای رهبر مسلمین است باعث افتخار مؤمنین است" دنیای استکبار را از این حضور با بصیرت خود متحیر کردند.

* حضور اقشار مختلف مردم جلوه‌ای زیبا از مردمی‌بودن انقلاب اسلامی ایران است

گچسارانی‌ها با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی انزجار قلبی خود را از آمریکا و صهیونیست جنایتکار اعلام کردند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه گچساران از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم نامشروع و غاصب صهیونیسم در این راهپیمایی شرکت پرشور داشتند.

گچسارانی‌‌های همیشه در صحنه با حضور کم‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن به فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک گفتند.

روحانیون، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، ائمه جمعه، مدیران، مقام‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیجیان سلحشور، اعضای شورای شهر، حضوری یکپارچه و چشمگیر در این راهپیمایی داشتند.

حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم به ویژه جوانان و کودکان،‌ جلوه‌ای خاص به این راهپیمایی در گچساران داده بود.

راهپیمایـان در طول مسیر راهپیمایی از چهارراه بسیج ( فرمانداری قدیم) تـا میدان امام راحل یک‌صدا شعارهای ضد آمریکایی و ضد استکباری می‌دادند.

احزاب، گروه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و غیردولتی، انجمن‌ها نیز با انتشار بیانیه‌های جداگانه ضمن حمایت و وفاداری از آرمان‌های بلند امام راحل در تشکیل حکومت اسلامی و تجدید بیعت با ولایت فقیه حضور پرشور خود را در این همایش ملی و انقلابی به رخ جهانیان کشاندند.

* به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی اوج استکبارستیزی گچسارانی‌ها بود

به آتش کشاندن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی نقطه اوج استکبارستیزی و بیعت ملت انقلابی گچساران با اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی بود.

به گزارش فارس، راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در میدان امام راحل گچساران حضور یافتند.

اجرای سرود انقلابی توسط 1357 دانش‌آموز راهنمایی مدارس گچساران، همراه با تکان دادن پرچم‌های کوچک سه رنگ و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، پرچم‌ها و پلاکارد‌های انقلابی شرکت‌کنندگان این بسیج انقلابی، تصویری زیبا، غرورآفرین و دشمن‌هراس از حماسه حضور را آفرید.

عشایر غیور و همیشه در صحنه گچساران نیز با لباس‌های محلی و اسلحه به دست در خط مقدم راهپیمایی ایستادند تا همچون همیشه ارادت و وفاداری خود را به انقلاب، آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران به رخ استکبار بکشانند.

حضور خانواده معظم شهدا در جایگاه سخنرانی، به اهتزاز درآمدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی توسط راهپیمایان در طول اجرای برنامه‌ها، اجرای دکلمه، شعر محلی و سخنرانی توسط فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از دیگر نکات برجسته راهپیمایی 22 بهمن در گچساران بود.

اجرای ساز و آواز محلی با اشعار انقلابی در جایگاه، تشویق راهپیمایان گچسارانی را در پی داشت و شور و حال بومی به این راهپیمایی بخشید.

* انقلاب اسلامی به مردم عزت، اقتدار و شهامت بخشید

فرماندار گچساران در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: عزت، استقلال، شهامت و اقتدار از دستاوردهای نظام اسلامی است و بیان این دستاوردها برای نسل آینده نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دارد.

سید اکبر علیزاده انقلاب اسلامی ایران را مهم‌ترین رویداد تاریخ دانست و گفت: آمدن حق و از بین رفتن باطل بارزترین مشخصه و ارزش انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: انقلاب 57 طلوعی همگانی و سراسری بود که سراسر ایران اسلامی در به ثمر رساندن آن نقش‌آفرینی کردند.

علیزاده تصریح کرد: رشادت‌ها و جانفشانی‌های تک تک جوانان انقلابی و قطره قطره خون شهدای انقلاب اسلامی در تمامی نقاط این خاک مقدس با رهبری متفکرانه و هوشمندانه امام راحل، انقلابی تاریخی و الگوساز را به رخ تاریخ بشریت کشاند.

بخشدار مرکزی گچساران نیز اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن نماد آمادگی، حضور همیشگی و با صلابت ملت ایران در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

یحیی ذبیحی یادآور شد: حضور حماسی مردم در روز 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به عنوان عاملی بازدارنده در برابر توطئه‌های استکبار و منافقین است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در گچساران ابراز داشت: ملت با بصیرت ایران اسلامی مردمی ولایتمدار بوده و این حضور باشکوه نشانه ارادت و وفاداری این ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب است.

.................................

گزارش از کورش رضایی

.................................

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول