اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

نباید از جریان انحرافی غافل شویم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس با اشاره به تحرکات جریان انحرافی به ویژه در آستانه انتخابات دوازدهم اسفند گفت: نباید از این جریان و تحرکات منفی آنها غافل شویم.

نباید از جریان انحرافی غافل شویم

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آسیب‌های مختلفی نظام ما را تهدید کرده و می‌کند که با هوشیاری مردم و هدایت‌های مدبرانه رهبری نظام توطئه‌ها خنثی شده است.

وی تصریح کرد: ترورهای روزهای نخست انقلاب، جنگ تحمیلی،‌ فشارهای سیاسی و اقتصادی، تلاش برای ایجاد اختلاف میان مردم و حاکمیت و بالاخره ایجاد اختلافات قومی و قبیله‌‌ای در کشور تنها گوشه‌ای از توطئه دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت ادامه داد: در تمام سه دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی، اگر مردم ما هوشیار و گوش به فرمان ولایت نبوده و از وجود ولی فقیه بهره‌ نمی‌بردیم، به طور قطع دشمنان آسیب‌های جدی به ایران اسلامی وارد می‌کردند.

* فتنه 88 پایان نیافته است

گروسی با اشاره به حوادث ناگوار پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و فریب بسیاری از چهره‌های سیاسی توسط سرویس‌های اطلاعاتی غرب و پیوستن آنها به اردوگاه دشمن گفت: اگر چه فتنه 88 با حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی خنثی شد، اما نباید تصور کنیم که این فتنه برای همیشه از بین رفته است.

وی تصریح کرد: به طور قطع ضد انقلاب داخلی و خارجی تهدیدهای جدیدی علیه ما آغاز کرده و بروز و ظهور جریان انحرافی یکی از این تهدیدها است.

* غفلت در برابر جریان انحرافی جبران ناپذیر است

گروسی با تاکید بر اینکه نباید در برابر تحرکات منفی جریان انحرافی غافل شویم، گفت: اگر مردم، احزاب و گروه‌های سیاسی و مسئولان دلسوز نظام در این زمینه هوشیاری و بصیرت لازم را نداشته و به هشدارهای رهبری معظم انقلاب توجه کافی نکنند، منحرفان آسیب‌های سختی به انقلاب وارد می‌کنند.

گروسی تاکید کرد: البته این جریان تاکنون به اهداف شوم خود نرسیده و با سد محکمی چون ولایت روبه‌رو است، اما مردم و دلسوزان نظام نیز باید همواره هوشیاری و ولایت‌مداری خود را برای مقابله با این جریان حفظ کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول