اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرایان ایلام:

جریان انحرافی از فعالیت جبهه متحد اصولگرایان سراسیمه شده است

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان استان ایلام گفت: جریان انحرافی از فعالیت جبهه متحد اصولگرایان سراسیمه شده است.

جریان انحرافی از فعالیت جبهه متحد اصولگرایان سراسیمه شده است

نصرت‌الله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان به عنوان یک تشکل بزرگ و اصولی با محوریت آیت‌الله مهدوی و آیت‌الله یزدی در کشور شکل گرفته است.

این فعال سیاسی مطبوعاتی اضافه کرد: ساختار این تشکیلات نیز در استان‌های مختلف کشور از جمله استان ایلام ایجاد شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

حیدری تصریح کرد: به زودی نیز لیست نامزدهای نمایندگی مجلس نهم اتحاد اصولگرایان در استان ایلام نهایی شده و اطلاع‌رسانی شفافی صورت خواهد پذیرفت.

عضو جبهه متحد اصولگرایان استان ایلام گفت: هدف اصلی و نهایی این تشکل اتحاد و همگرایی اصولگرایان برای رسیدن لیست واحد در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: بر این اساس از همه جریان‌های اصولگرا انتظار است با پیوستن به جامعتین در این راه مهم و بزرگ تلاش خود را روزافزون کنند.

این فعال سیاسی مطبوعاتی اضافه کرد: امروز جریان فتنه و انحرافی همه تلاش خود را برای خنثی‌سازی فعالیت‌های اصولگرایان کرده‌اند.

حیدری تصریح کرد: جریان انحرافی به شدت از تحرکات جریان اصولگرا در کشور نگران و سراسیمه شده که باید این روند همچنان با اتحاد اصولگرایان تا دفع توطئه‌های آنان استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول