اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرزبندی جدی جبهه متحد کرج با جریان انحرافی شکستنی نیست‌

عدم دعوت از کاندیدای جریان انحرافی در جلسات جبهه متحد کرج‌

خبرگزاری فارس: جلسات جبهه متحد اصولگرایان در کرج برای انتخاب دو کاندیدای اصلح و معرفی آنها به مردم تاکنون بدون دعوت از ف – الف کاندیدای جریان انحرافی برگزار شده است.

عدم دعوت از کاندیدای جریان انحرافی در جلسات جبهه متحد کرج‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، 10 عضو کمیته مرکزی جبهه متحد اصولگرایان جلسات متعددی برای شناخت دو کاندیدای اصولگرای اصلح در این شهرستان برگزار کرده‌اند.

براساس این گزارش، تاکنون از 11 کاندیدای اصولگرای کرج برای حضور در جلسه جبهه متحد و ارائه برنامه انتخاباتی خود دعوت شده است.

این افراد شامل عزیز اکبریان، محمدجواد کولیوند، محمود کیانی، ابراهیم رضاپور، نصرالله توزنده‌جانی، محمود اولیا، کریم حمیدی، علی مردانی، بیژن عبداللهی، شیرین‌زاد و سیدمسعود هاشمی است.

یازده نفر کاندیدای اصولگرایی که در جلسات جبهه متحد اصولگرایان کرج حضور پیدا کرده و برنامه‌های خود را ارائه دادند، میثاق‌نامه این جبهه را نیز امضاء و بر پایبندی خود بر اصول و آرمان‌های این جبهه تأکید کردند.

 * کاندیدای جریان انحرافی تأیید صلاحیت نشده است

نکته مهم اینکه تاکنون جبهه متحد اصولگرایان در کرج از نامزد مورد حمایت جریان انحرافی ف – الف دعوت نکرده است.

چرا که جبهه متحد از ابتدای تشکیل بر عدم حمایت از ساکتین در برابر فتنه 88 و هم‌چنین جریان انحرافی تأکید داشته و به همین دلیل جبهه متحد در شهرستان کرج هیچ جلسه‌ای با ف – الف کاندیدای مورد حمایت جریان انحرافی برگزار نکرده است.

بر این اساس ف – الف در نخستین جلسه‌ای که تمام کاندیداهای مطرح اصولگرایان در کرج به دعوت جبهه متحد اصولگرایان گردهم آمده بودند نیز حضور نداشته است.

در این رابطه حجت‌الاسلام و المسلمین اسکندری دبیر و سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کرج در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا از ف – الف دعوتی به عمل نیامده است؟ گفت: درب‌های جبهه به روی تمام اصولگرایان باز است.

وی تصریح کرد: بنابراین ما کاندیداهایی که با پرچم اصولگرایی وارد انتخابات شدند را دعوت کرده و برنامه‌ها و اهداف آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

اسکندری متذکر شد: نکته مهم این است که ایشان تاکنون تأیید صلاحیت نشده و نهادهای رسمی یعنی هیئت‌های اجرایی و نظارت، صلاحیت وی را تا این لحظه به صورت رسمی تأیید نکرده‌اند.

وی گفت: بنابراین منطقی نیست ما از فردی که هنوز صلاحیتش توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت تایید نشده دعوت کرده و از وی برنامه بخواهیم.

اسکندری در پایان خاطرنشان کرد: البته ممکن است در مرحله تجدیدنظر و اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده، صلاحیت وی تأیید شود که در این صورت اعضای جبهه متحد در کرج برای دعوت و یا عدم دعوت از وی نظر خواهند داد. 

* کاندیدای مورد حمایت جریان انحرافی در هیچ جلسه جبهه متحد حضور نداشته است

لازم به توضیح است، ف – الف چندی پیش در سخنرانی عمومی علیرضا زاکانی رئیس ستاد جبهه متحد اصولگرایان در کرج حضور داشت که این امر سئوالات متعددی را در بین افراد متدین و ولایت‌مدار کرجی ایجاد کرده است.

براساس اخبار کسب شده توسط خبرنگار فارس تا این لحظه هیچ جلسه‌ای میان  ف – الف و جبهه متحد اصولگرایان کرج برگزار نشده است.

ضمن اینکه سخنرانی علیرضا زاکانی در مسجد حضرت سجاد(ع) برگزار شد که به طور طبیعی حضور در مسجد برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول