اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام شجونی:

جریان انحرافی جوجه تیغی در درون دولت است

خبرگزاری فارس: عضو شوای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: جریان انحرافی جوجه تیغی زائیده شده از منحرفان در درون دولت است.

جریان انحرافی جوجه تیغی در درون دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی عصر امروز در همایش سالانه مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان در مهدیه رشت با اشاره به ظلم رژیم طاغوت بر مردم، اظهار داشت: ساواک و رژیم شاه کوچک‌ترین تحرکات را زیر نظر داشتند و با آنها برخورد می‌کردند.

وی با بیان اینکه رژیم طاغوت شکنجه‌گرهای حرفه‌ای و ظالمی در برخورد با انقلابیون و مخالفانش داشت، افزود: حتی به شاعری برای سرودن چند بیت شعر نامفهوم برای عموم نیز رحم نکردند.

دبیر جامعه وعاظ تهران با تاکید بر اینکه رژیم پهلوی یک ساختار پوشالی بود، گفت: شاه ملعون نیز ثبات عقیده نداشت و هر روز حرفی می‌زد و بعدها منکر می‌شد و نوکر انگلیس بود.

وی، با اشاره به سطح بسیار پایین بهداشت در کشور در دوران پهلوی، تصریح کرد: در چنین شرایطی انگلیس ثروت کشور را به تاراج می‌برد.

شجونی اضافه کرد: شاه ملعون، خائن به ملت و کشور بود و زندان گوهردشت ساخته شد تا تنها مخالفان ولیعهد در آن زندانی و شکنجه شوند.

وی با اشاره به خاطره‌ای از دوران پهلوی و دستگیری و شکنجه خود توسط ساواک، بیان داشت: به خاطر خواندن یکی از اشعار یزید ملعون در مجلس عزای امام حسین(ع) که دلالت بر شومی، ذلت و کفر گویی یزید در شعرهایش داشت، توسط ساواک دستگیر و توسط 25 نفر شکنجه شدم.

عضو شوای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران، با بیان اینکه امر به معروف پاک کردن غلط‌هاست، اظهار داشت: باید تا آخر ایستاد و انقلاب کردن و انقلابی بودن مهم نیست و باید تا آخر انقلابی ماند.

وی، با تجلیل از رشادت‌های بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی، اذعان داشت: سپاه بود که با رشادت، پژاک مجهز به سلاح‌های مدرن را از کشور بیرون راند و چندین شهید در این درگیری‌ها تقدیم اسلام کرد.

شجونی با اشاره به دولت‌های پس از انقلاب اسلامی، یادآور شد: باید غلط‌ها را اصلاح کرد و کارگزاران در دولت سازندگی، اصلاح‌طلبان در دولت خاتمی و جریان انحرافی در دوران این دولت که جوجه تیغی زائیده شده است، غلط بودند و هستند.

وی با بیان اینکه باید قدر سپاه و بسیج را بدانیم، بیان کرد: باید یا با این عزیزان به مبارزه رفت و یا کمک کرد و با زبان خوش از این عزیزان حمایت کرد.

عضو شوای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه باید قدر مردم گیلان را دانست، تصریح کرد: دولت در تصمیم‌گیری‌ها به نظرات ائمه جمعه، سرداران، روحانیون و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر توجه کند.

وی، با اعتراض به فامیل‌بازی‌ها در دادن مسئولیت‌ها، افزود: باید در مقابله با فامیل‌بازی عده‌ای به نام اسلام و ولایت‌مدار بودن مبارزه کرد.

شجونی، با تصریح بر اینکه 9 دی پدر ساکتین فتنه و فتنه‌گران را درآورد، خاطرنشان کرد: باید در مقابل ساکتین که نان انقلاب را خوردند و امروز خفقان گرفتند، ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه یاران انقلاب باید مدیون انقلاب و وفادار به آن باشند، تصریح کرد: شرف و هدف ما می‌گوید که باید پاسدار انقلاب باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول