اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد:

22 بهمن نماد مردم‌سالاری در ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن نماد مردم‌سالاری در ایران است.

22 بهمن نماد مردم‌سالاری در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی در جمع راهپیمایان شهرری ضمن تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 را مورد اشاره قرار داد و گفت: 22 بهمن نماد مردم‌سالاری در ایران است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات ریاست‌ جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر  روستا نماد مردم‌سالاری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام مصونیت و اقتدار نظام را بر شانه‌های استوار مردم ایران نهاد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی از اقتدار علمی، دفاعی و ... برخوردار است چرا که جوانان این مرز و بوم پشتوانه‌های این کشور هستند و این نظام بر شانه ملت ایران استوار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی تاکید کرد: مردم غیور ایران اسلامی در 22 بهمن 57 طعم عزت و اقتدار را چشیده و رژیم ستم‌شاهی پهلوی را فروریخته و پاسخ دندان شکنی به استکبار دادند.

 

ملت ایران در عرصه‌های مختلف روبروی استکبار ایستادند

نماینده مردم قزوین در خانه ملت عنوان کرد: ملت ایران در جبهه‌های مختلف روبروی استکبار ایستاده و در هر مرحله عزت و اقتدار جدید کسب کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران در رویارویی با نظام ستم‌شاهی نظام سلطه را شکست داد و انقلاب اسلامی را مستقل کردند.

 

رژیم پهلوی استقلال و شرف مردم را به بیگانگان فروختند

حجت‌الاسلام ابوترابی با اشاره به خیانت‌های سران رژیم پهلوی گفت: شاهان پهلوی شرف و استقلال مردم را به بیگانگان فروخته بودند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران در جبهه های مختلف رو در روی نظام استبدادی حاکم ایستاد و نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران آبرو، عزت، سربلندی و اقتدار داد، تاکید کرد: مردم در دوران دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی ایستادند و دفاع مقدس را مبدل به پیروزی دیگر کردند‌.

وی ادامه داد: جبهه دیگری که نظام اسلامی مقابل نظام سلطه ایستاد، مقاومت و پیروزی مردم لبنان در جنگ 33 روزه بود که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند و هنوز زخم‌های بدن مجاهدان مقاومت در لبنان التیام نیافته بود که رژیم صهیونیستی به مردم غزه حمله کرد و این دومین بار بود که طعم تلخ را به رژیم صهیونسیتی چشاندند و همه این پیروزی‌ها به برکت انقلاب اسلامی حاصل شد.

حجت‌الاسلام ابوترابی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس همه پای اسلام و ارزش‌های انقلاب ایستادند و جنگ تحمیلی را به نماد دیگری از اقتدار و صلابت ملت بزرگوار ایران تبدیل کردند و خانواده‌های معظم شهدا، این شمع‌های پر فروغ انقلاب اسلامی در دنیای اسلام و ایثارگران، جانبازان و آزادگان صبور اقتدار و عزت را برای این کشور خلق کردند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول