اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان:

مردم‌سالاری دینی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: مردم‌سالاری دینی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مردم‌سالاری دینی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از ماکت اردوگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته از  پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران با یک حرکت شتابان به سوی موفقیت در حرکت است و هیچ‌یک از تحریم‌ها از  کارشکنی‌های دشمنان نیز نمی‌تواند مانع این حرکت شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه رسیدن به ایده‌آل‌ها یکی از اموری است که توسط مسئولان و ملت ایران پیگیری می‌شود، مردم ایران هیچگاه دست از تلاش برنداشته و روز به روز به حرکت موفق و رو به رشد خود به سوی هدف والا گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به برخی از وقایع قبل از انقلاب در کشور یادآور شد: در حال حاضر مردم کشور با آزادی کامل به اظهار نظر پرداخته و مردم سالاری دینی در کشور حاکم است.

کریمی با بیان اینکه قبل از انقلاب نظام‌های استبدادی فرصت و حکومت حاکم فرصت اظهار نظر به ملت ایران نداده و یک حکومت پادشاهی و خودکامه بر کشور سلطه داشت، افزود: انقلاب اسلامی ایران با روشنگری امام خمینی (ره) و با ایثار شهیدان پیروز شده و در حال حاضر نیز پس از 33 سال به راه پر موفقیت خود ادامه می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر بیداری اسلامی در منطقه حاصل شده است، افزود: یکی از علل بیداری حاصل شده موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آزادی به معنای واقعی در کشور نهادینه شده است، اضافه کرد: معنای واقعی آزادی این است که مردم قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب برای آینده کشور خودشان را داشته باشند.

وی با اشاره به بحث مردمی بودن انتخابات و آزادی عمل هر ایرانی در انتخاب کاندیدا و داوطلب مورد علاقه و مورد نظر خود یادآور شد: در حال حاضر نظام رای دهی و مشورت حتی در کوچک‌ترین روستاهای ایران نیز نهادینه شده است.

همچنین در ادامه این مراسم معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی در استان زنجان یادآور شد: برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که از آغاز سال جاری توسط حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اجرا شده است.

منصور مرادلو با مثبت ارزیابی کردن افتتاح اردوگاه امام خمینی (ره) استان زنجان اضافه کرد: افتتاح و احداث این اردوگاه فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان در یک اردو و در دل طبیعت به یادگیری برخی از دروس که در کلاس های درسی میسر نبوده و امکان درک آن وجود ندارد، بپردازند.

وی همچنین با اشاره به اجرای موفق برخی از طرح‌های اجرا شده از آغاز سال جاری توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: طرح طناورز و طرح صبا از جمله طرح‌هایی است که توسط حوزه تربیت‌‌بدنی برگزار شده و با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان زنجانی مواجه شده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم تصریح کرد: این طرح میز با استقبال فرهنگیان و دانش‌آموزان زنجانی مواجه شده است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول