اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

ملت ایران با همبستگی تهدیدها را به فرصت‌ بدل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: ما باید همواره با همبستگی ملی تهدیدها را به فرصتی برای اعتلای بیشتر نظام اسلامی در منطقه و جهان معاصر بدل کنیم.

ملت ایران با همبستگی تهدیدها را به فرصت‌ بدل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، الیاس بازگیر ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع مردم شهرستان رودبار اظهار داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ کشوری جرأت نداشت در مقابل آمریکایی‌ها بایستد، اما امروز کشورهای کوچک با تأسی از ایران اسلامی، در برابر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی می‌ایستند.

وی افزود: کشوری که عقب‌افتاده تلقی می‌شد، امروز به پیشرفت و توسعه فراوانی در تولید، صنعت، صادرات، علمی و ... دست یافته است.

بازگیر تصریح کرد: مردمی که دشمنان پیش از انقلاب تلاش می‌کردند، آن‌ها را در جهل و نادانی نگاه دارند، امروز در بالاترین رتبه‌های علمی از نظر سطح سواد، مراکز آموزش عالی و دانشمندان بزرگ و ... قرار دارد.

وی ابراز داشت: از نظر بهداشتی و درمانی نیز پیشرفت‌های چشمگیری در سلو‌ل‌های بنیادین، کشف داروهای بیماری‌های صعب‌العلاج و ... به دست آورده‌‌اند.

بازگیر بیان داشت: نظام در حوزه‌های آب، برق، تلفن، راه، بنادر، فرودگاه‌ها و کشاورزی نیز کارنامه ارزنده‌ای از خود به جا گذاشته است.

وی گفت: دستیابی به فناوری هسته‌ای در اوج تحریم‌ها، فناوری فضایی و ارسال انواع ماهواره‌های تحقیقاتی و مخابراتی به فضا از دیگر افتخارات مردم این مرز و بوم است.

بازگیر عنوان کرد: مهم‌تر از همه اینکه تأسیس و اداره یک حکومت مبتنی بر دین مبین اسلام با محوریت ولایت مطلقه فقیه در سایه عزت، آزادی و استقلال به وقوع پیوسته است.

وی اذعان داشت: با شکستن هیمنه پوشالی آمریکا امروز شاهد استکبارستیزی در سراسر جهان هستیم و بیداری اسلامی همه عالم را فراگرفته است.

بازگیر خاطرنشان کرد: فشار و تهدیدهای دشمنان به دلیل توفیق ایران در عرصه‌های مختلف، تسلیم کردن آن، حذف شاخصه الگوبخشی انقلاب اسلامی، جبران شکست سیاست‌های نظام سلطه، همچنین جنگ‌های عراق و افغانستان و شکست‌های رژیم صهیونیستی و تحقیر آن در میان مسلمانان است.

فرماندار رودبار اظهار داشت: با توجه به این شرایط ما باید همواره با همبستگی ملی تهدیدها را به فرصتی برای اعتلای بیشتر نظام اسلامی در منطقه و جهان معاصر بدل کنیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «هم‌اکنون در وضعیت بدر و خیبر قرار داریم»، افزود: مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌ها و تهدیدها سربلندی و عزت نظام را در پی دارد.

بازگیر تصریح کرد: این همه پیشرفت که در سه دهه گذشته در کشور حاصل شده است، ناشی از وحدت و انسجام ملی، بصیرت، صبر و ایستادگی برای حفظ اصول و ارزش‌ها است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول