اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

ملت ایران پای انقلاب ایستاده است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به اینکه ملت ایران پای انقلاب همیشه ایستادگی می‌کند، اظهار داشت: هیچ مسئله‌ای نمی‌تواند مردم را از همراهی انقلاب باز دارد.

ملت ایران پای انقلاب ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور ظهر امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هنگامی که استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی صحنه‌های حماسه، پرشکوه و با بصیرت دینی ملت ایران را در صحنه راهپیمایی 22 بهمن مشاهده می‌کنند، به این نتیجه قطعی و روشن می‌رسند که پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران پای آرمان‌ها و شعارهای انقلاب ایستاده و پیمان خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی محکم‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه این حضور درس بزرگی به آمریکا و استکبار جهانی است، تصریح کرد: قطعا توطئه‌ها، دسیسه‌ها و نقشه‌های آنها علیه انقلاب اسلامی ثمری نخواهد داشت.

استاندار قم با اشاره به اینکه ملت ایران محکم و استوار همچنان به راه خود ادامه خواهد داد، اضافه کرد: قطعا تهدیدها و تحریم‌ها هیچ تاثیری در اراده پولادین ملت نخواهد گذاشت.

موسی‌پور با تاکید بر اینکه جشن سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد، خاطرنشان کرد: به‌خاطر تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی، ملت ایران احساس می‌کنند که حضورشان باید پر رنگ‌تر باشد و این حضور هر سال افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در صحنه جهانی قطعا راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال به ویژه این حضور و شور پیام روشنی را به دشمنان انقلاب خواهد داد، افزود: این حضور کم نظیر در عین حال دوستان انقلاب اسلامی را هم در اقصی نقاط جهان شاد خواهد کرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه امروز مردم خاورمیانه، شمال آفریقا، کشورهای مسلمان و دوستان ایران در اقصی نقاط جهان چشم به ایران دارند، اظهار کرد: این طراوت، پویایی و نشاط بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی ایران کم نظیر است.

موسی‌پور با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران بار دیگر با حضور خود در روز 12 اسفند و در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به یاوه‌گویی‌ها پاسخ می‌دهد، تصریح کرد: تمام تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی برای این است که مردم را دلسرد و ناامید کرده و از پشتیبانی‌ و حمایت‌ نظام جمهوری اسلامی دور کنند اما مشاهده می‌کنیم هرچه تحریم‌ها و تهدیدها بیشتر می‌شود، حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و مشارکت آنها در صحنه‌هایی که احساس می کنند ضرورت دارد، افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه اگر تحریم‌ها در روحیه ملت تاثیر داشت نباید شاهد این حضور پرشکوه در صحنه راهپیمایی 22 بهمن بودیم، اضافه کرد: این حضور کم‌نظیر و با عظمت ملت ایران قطعا در انتخابات مجلس تکرار خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به اینکه ملت ایران پای انقلاب ایستاده است، افزود: این مردم نشان دادند هیچ مسئله‌ای نمی‌تواند آنها را از همراهی انقلاب و ایستادن پای آرمان‌های انقلاب اسلامی دور کند.

موسی‌پور با تاکید بر اینکه مردم انقلاب و نظام اسلامی را از خودشان می‌دانند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در همه صحنه‌ها برای حفظ نظام و انقلاب حضور دارد.

وی با بیان اینکه قطعا این خیزش و بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران درس گرفته است، اظهار کرد: الگوی بی‌بدیل قیام مردم خاورمیانه و شمال آفریقا ایران اسلامی است.

استاندار قم با اشاره به اینکه آرمان، شعار و خواسته‌هایی که در غالب خواسته‌های انقلاب اسلامی بیان شده است توسط مردم ایران برای همه مردم جهان به‌ویژه مردم مسلمان کشورهای عربی و سراسر دنیا جذابیت دارد، تصریح کرد: قطعا ایران اسلامی با توجه به اینکه در این 33 سال توانسته در عرصه‌های انقلاب خوش بدرخشد و با عنوان الگو خود را نشان بدهد می‌تواند سرمشق بسیار خوبی برای قیام‌های مردم مسلمان و بیداری جهانی علیه ظلم و ستم استکبار باشد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول